تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۴:۵۸
کد خبر : 2800

خرید کالای ایرانی؛ حمایت از کارگر و کارشناس ایرانی

خرید کالای ایرانی؛ حمایت از کارگر و کارشناس ایرانی

پایگاه خبری دنیای اسرار خرید کالای ایرانی؛ حمایت از کارگر و کارشناس ایرانی به گزارش پایگاه خبری دنیای اسرار:طی سال های اخیر توجه به اقتصاد مقاومتی و توانمندی ملی و داخلی ایجاب میکرد که به تولیدات داخلی توجه خاص صورت گیرد. همانطور که در دیدگاه رهبر فرزانه انقلاب اولویت اول کشور اقتصاد است. تقویت اقتصاد

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

خرید کالای ایرانی؛ حمایت از کارگر و کارشناس ایرانی

به گزارش پایگاه خبری دنیای اسرار:طی سال های اخیر توجه به اقتصاد مقاومتی و توانمندی ملی و داخلی ایجاب میکرد که به تولیدات داخلی توجه خاص صورت گیرد.
همانطور که در دیدگاه رهبر فرزانه انقلاب اولویت اول کشور اقتصاد است.
تقویت اقتصاد از مسیر توانمندی و تکیه به ظرفیتهای داخلی قابلیت عملیاتی شدن دارد و تکیه به ظرفیت داخلی در گرو فرهنگ سازی برای مصرف کالای داخلی است.
بر این اساس نه تنها برای انتخاب شعار کالای ایرانی همت گذاشتند بلکه به مناسبتهای مختلف براجرایی شدن آن تاکید دارند.
به همین منظور با یکی از حامیان تولید داخلی گفتگویی کوتاه داشتیم که در ادامه میخوانید؛

هدف ما مثل تمام هموطنان علاقه مند به حفظ امنیت و آرامش در جامعه،حفظ و توسعه اشتغال برای هموطنان بوده است.

سید هوشنگ قادریان در خصوص هدف ایجاد اولین سوپر مارکت نساجی کشور گفت: هدف ما مثل همه هموطنان علاقه مند به حفظ امنیت و آرامش در جامعه، حفظ و توسعه اشتغال برای هموطنان بوده و بدیهی است تولید و عرضه منسوجات و پوشاک داخلی که در برنامه کاری ما قرار دارد جزو اشتغال زا ترین صنایع صنفی صنعتی کشور است.
وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل عزم و نیت این گروه کاری از بدو تاسیس این فروشگاه، مهندسی تولید در کارگاه ها و کارخانجات موجود و عرضه مستقیم آن به آحاد جامعه است.
قادریان با اشاره به بازخورد اجتماعی این فروشگاه افزود: بازخورد اجتماعی این طرح از نظر علاقه مندان به اعتلاء و سربلندی ایران قابل تامل بوده است چرا که با حضور و خرید، این مجموعه را حمایت و تشویق کرده اند.
وی افزود:طی یک سالی که از افتتاح این مجموعه میگذرد به تدریج و همزمان با اطلاع رسانی های تبلیغی میزان استقبال مردم بیشتر شده است.
سید هوشنگ قادریان در پایان با اشاره به ضرورت حمایت از کالای ایرانی گفت:خرید کالای ایرانی مساوی است با حمایت از کارگر و کارشناس ایرانی و همینطور خرید کالای خارجی مساوی است با به مخاطره افتادن شغل کارگر و کارشناس ایرانی و اختلالات اقتصادی کشور.
لازم به ذکر است که فروشگاه پرپوش واقع در سپاهان شهر طبقه همکف مجموعه نگین نقش جهان اولین سوپر مارکت نساجی کشور است که طی یکسال گذشته مورد توجه همشهریان قرار گرفته است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.