تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳
کد خبر : 30426

خسارت دیدن ۳۰خودرو بر اثر نشت موادشیمیایی

خسارت دیدن ۳۰خودرو بر اثر نشت موادشیمیایی

به گزارش دنیای اسرار: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از خسارت دیدن ۳۰ دستگاه خودرو در محور شرق اصفهان به علت نشت مواد شیمیایی از یک دستگاه کامیون تانکر دار که باعث لغزندگی جاده شده بود خبر داد. سرهنگ” اصغر زارع” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ساعت حدود

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از خسارت دیدن ۳۰ دستگاه خودرو در محور شرق اصفهان به علت نشت مواد شیمیایی از یک دستگاه کامیون تانکر دار که باعث لغزندگی جاده شده بود خبر داد.

سرهنگ” اصغر زارع” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ساعت حدود ۳ بامداد امروز ۲۸ خرداد ماه ۳۰ دستگاه خودرو در محورهای “بهارستان به اصفهان” و “سجزی به اصفهان” دچار خسارت شدند که بلافاصله ماموران پلیس راه استان در محل حضور یافتند.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد به علت نشت مخزن یک دستگاه کامیون تانکر دار حامل مواد شیمیایی مسیرها لغزنده شده و باعث سُرخوردن و  خسارت دیدن خودروها  شده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: بلافاصله ماموران نسبت به متوقف کردن خودروهای عبوری در مسیرهای مذکور اقدام کرده و با همکاری اداره راه نسبت به خاکپاشی محورهای مذکور و پاکسازی آنها از وجود روغن اقدام کردند.

سرهنگ زارع از شناسایی خودروی کامیون تانکر دار حامل مواد روغنی که مخزن آن سوراخ بود خبر داد و گفت: این خودرو در شانه خاکی کمربندی شرق اصفهان متوقف و راننده آن برای انجام تحقیقات لازم به یگان انتظامی منتقل شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه هر دو مسیریاد شده هم اکنون باز بوده و تردد در آنها جریان دارد عنوان داشت:  با تلاش ماموران سخت کوش پلیس راه و اداره راهداری استان و اقدام به موقع در پاکسازی محورهای مذکور از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری شد و بحمد الله این حادثه هیچ گونه خسارتی جانی در بر نداشت.

سرهنگ زارع در خاتمه ضمن قدردانی از همکاری و همراهی رانندگان با ماموران پلیس راه گفت: هرچند که با تلاش های صورت گرفته محورهای مذکور پاکسازی شدند اما با این حال باز از رانندگان می خواهیم که با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا انشاء الله هیچ گونه مشکلی برای آنها پیش نیاید.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.