تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
کد خبر : 14019

خواب آلودگی راننده سمند حادثه آفرید

خواب آلودگی راننده سمند حادثه آفرید

خواب آلودگی راننده سمند حادثهآفرید رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از جان باختن یک نفر و مجروح شدن ۳ نفر براثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری سمند با شیء ثابت کنار جاده در محور “اصفهان _ شهرکرد” خبر داد. به گزارش  دنیای اسرار، سرهنگ” حسین پورقیصری ” با اعلام این خبر گفت: ساعت ۵

Print Friendly, PDF & Email

خواب آلودگی راننده سمند حادثهآفرید

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از جان باختن یک نفر و مجروح شدن ۳ نفر براثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری سمند با شیء ثابت کنار جاده در محور “اصفهان _ شهرکرد” خبر داد.

به گزارش  دنیای اسرار، سرهنگ” حسین پورقیصری ” با اعلام این خبر گفت: ساعت ۵ بامداد امروز یک دستگاه خودروی سواری سمند حین تردد در محور “اصفهان _ شهرکرد” روبه رو پاسگاه پلیس راه با سرعت بسیار زیاد به سازه نیوجرسی کنار جاده برخورد کرد.

وی افزود: در این حادثه یک نفر ازسرنشینان خودرو براثر شدت جراحات وارده در دم جان باخته و ۳ نفر دیگر از سرنشینانآن نیز که به شدت مجروح شده بودند به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان، پس از بررسی های به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس راه استان مشخص شد علت این حادثه عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو ناشی از خستگی و خواب آلودگی بودهاست.سرهنگ پورقیصری در پایان گفت: به رانندگان توصیه می کنم در هنگام رانندگی از هرگونه عجله و شتاب پرهیز کرده و توجه کامل به جلوداشته باشند و از رانندگی در هنگام خستگی و خواب آلودگی نیز جداً پرهیز کنند

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.