تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
کد خبر : 24084

خودکفایی ایران درصنعت ریل با ذوب آهن اصفهان

خودکفایی ایران درصنعت ریل با ذوب آهن اصفهان

معاون امور صنایع وزارت صمت در متافو : خودکفایی ایران درصنعت ریل با ذوب آهن اصفهان به گزارش دنیای اسرار:مهدی صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صمت با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه بین المللی ایران متافو ، تولید ریل در ذوب آهن اصفهان را عامل اصلی خودکفایی کشور در صنعت ریلی

Print Friendly, PDF & Email

معاون امور صنایع وزارت صمت در متافو :

خودکفایی ایران درصنعت ریل با ذوب آهن اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:مهدی صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صمت با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه بین المللی ایران متافو ، تولید ریل در ذوب آهن اصفهان را عامل اصلی خودکفایی کشور در صنعت ریلی دانست و گفت : این شرکت با توانمندی خود توانست به خوبی نیاز کشور را به محصول استراتژیک ریل تامین نماید .

وی افزود : تولید انواع ریل از جمله ریل قطارهای پرسرعت ، ریل مترو ، ریل معدن و همچنین موفقیت اخیر این شرکت در تولید ریل زبانه سوزن ، نشان از بومی سازی تکنولوژی تولید ریل در این مجتمع عظیم صنعتی دارد.

نیارکی با اشاره به موفقیت ذوب آهن در بازسازی کوره بلند شماره یک اظهار داشت : با توجه به محصولات مهمی که ذوب آهن تولید می کند ، استفاده کامل از ظرفیت تولید این شرکت ، بسیار ضروری است و باید مواد اولیه پایدار برای این شرکت تامین گردد .

گفتنی است معاون امور صنایع وزارت صمت روز اول برگزاری نمایشگاه ایران متافو با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان و با ارایه توضیحات علیرضا امیری مدیر روابط عمومی و دیگر کارشناسان ذوب آهن اصفهان درجریان فعالیت های تولیدی و صادراتی این شرکت قرار گرفت.

احمد رضوی نیک ، رئیس انجمن نوردکاران فولادی ایران نیز در گفتگو با مسئولین و کارشناسان ذوب آهن اصفهان در غرفه این شرکت در نمایشگاه بین المللی ایران متافو  ، تعامل ، هماهنگی و همکاری کل زنجیره فولاد را عامل توسعه این صنعت دانست .

وی گفت : کل زنجیره فولاد کشور با همکاری هم می توانند ، افق های جدیدی پیش روی صنعت فولاد کشور بگشایند و قطعاً این همکاری و هماهنگی موجب توسعه این صنعت مهم در کشور می شود.

شایان ذکر است هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو در روزهای ۲۷ الی ۳۰بهمن ۹۹ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است. 

ذوب آهن اصفهان به عنوان بزرگترین تولیدکننده محصولات ساختمانی و تنها تولید کننده ریل کشور در این نمایشگاه حضوری فعال داشته و با ارایه آخرین دستاوردهای تولیدی خود پذیرای کارشناسان و دست اندرکاران این صنعت است.

در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو در تهران، صاحبان و تولیدکنندگان صنایع  مختلف فولادی،معدنی، فلزات غیر آهنی، ریخته گری و قالب سازی،نسوزها، کوره های صنعتی،عملیات حرارتی و غیره از مناطق مختلف کشور و چند کشور خارجی حضور دارند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.