تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
کد خبر : 31318

خیریه امام حسین (ع)تنها خیریه فعال دربخش مسکن نیازمندان دراصفهان

خیریه امام حسین (ع)تنها خیریه فعال دربخش مسکن نیازمندان دراصفهان

به گزارش دنیای اسرار:عبدالله کوپایی در گفت‌وگو با موسسه خیریه امام حسین علیه السلام اظهار کرد: من به غیر از خیریه امام حسین،خیریه دیگری را در اصفهان نمی‌شناسم که در بخش مسکن فعالیت کند و در این مدت ۴۰ ساله که خیریه امام حسین علیه السلام تاسیس شده خدمات خوبی برای نیازمندان مسکن انجام شده

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:عبدالله کوپایی در گفت‌وگو با موسسه خیریه امام حسین علیه السلام اظهار کرد: من به غیر از خیریه امام حسین،خیریه دیگری را در اصفهان نمی‌شناسم که در بخش مسکن فعالیت کند و در این مدت ۴۰ ساله که خیریه امام حسین علیه السلام تاسیس شده خدمات خوبی برای نیازمندان مسکن انجام شده است.
وی افزود: خیریه امام حسین خدماتی اعم از ساخت ،تعمیر و یا تامین منابع برای رهن و اجاره مسکن ارائه می‌دهد و هر چه گسترده تر شود، نیازمندان بیشتری را می‌تواند خدمت رسانی کند.
این پیشکسوت حوزه مسکن تصریح کرد: کسانی در نوبت هستند که شاید یک سال باید در نوبت بمانند و نقش خیریه این است که بتواند هر چه سریع تر نیاز نیازمندان را برطرف کند.
وی افزود: شرکت‌های ساختمانی چه شرکت‌های تولیدی و چه شرکت های خدماتی باید درصدی از سود خود را تقدیم به خیریه امام حسین علیه السلام برای تامین نیاز نیازمندان در زمینه مسکن کنند.
کوپایی خاطر نشان کرد: امیدواریم همایشی که با صنعت ساختمان دراسفندماه برگزار می‌شود، نوبت نیازمندان را جلو بیندازد.
وی افزود: امیدوارم که همکارانم در نظام مهندسی ساختمان و صنعت ساختمان و کلیه دست اندرکاران حوزه ساختمان در همایش سه اسفندماه که همزمان با ولادت امام حسین علیه السلام و روز مهندس برگزار می‌شود،شرکت کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.