تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
کد خبر : 21830

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان: «دستگیری قاتل سگ‌ گردان»

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان: «دستگیری قاتل سگ‌ گردان»

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان: «دستگیری قاتل سگ‌ گردان» به گزارش دنیای اسرار: علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب  اصفهان در تشریح وقوع قتل فجیع بیست و یکم آبان ماه اعلام نمود: ساعت ۲۲ چهار شنبه شب گزارش یک مورد قتل واصل و بلافاصله دستورات لازم را بازپرس ویژه قتل به منظور دستگیری قاتل صادر

Print Friendly, PDF & Email

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان: «دستگیری قاتل سگ‌ گردان»
به گزارش دنیای اسرار: علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب  اصفهان در تشریح وقوع قتل فجیع بیست و یکم آبان ماه اعلام نمود: ساعت ۲۲ چهار شنبه شب گزارش یک مورد قتل واصل و بلافاصله دستورات لازم را بازپرس ویژه قتل به منظور دستگیری قاتل صادر نمود. وی بیان داشت: طی تحقیقات مقدماتی مشخص شد مقتول به منظور محافظت از خواهرزادگان خردسالش از حمله سگ یکی از اهالی محل که بدون نظارت رها شده بود شیئی را به سمت سگ پرتاب نموده و مالک سگ در واکنش به این عمل مبادرت به ایراد جرح با چاقوی مقتول نمود و متواری گردید. متاسفانه مقتول که جوانی ۲۸ ساله بود بر اثر شدت جراحت فوت می نماید و روز جاری قاتل دستگیر و تحت قرار بازداشت موقت زندانی می شود.
دادستان اصفهان همچنین با ابراز گلایه از شهرداری و پلیس راهور در اعمال قانون نسبت به افرادی که در پارکها یا در خوردو سگ گردانی می کنند افزود: متأسفانه در اثر بی مسئولیتی برخی مالکین حیوانات خانگی نظیر سگ طی دو سال گذشته حملات و گازگرفتگی، ایجاد لکنت زبان کودکان، سقط جنین و در مورد اخیر قتل یک جوان  موضوع پرونده های قضایی قرار گرفته است.
علی اصفهانی خاطرنشان ساخت: پدیده سگ گردانی در اماکن عمومی معابر و پارکها یا در آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی حسب مورد مشمول عنوان های مجرمانه تهدید علیه بهداشت عمومی و ایجاد مزاحمت ملکی بوده و دستورات ویژه به مراجع قضایی و انتظامی در برخورد با متخلفان و جمع آوری و ضبط حیواناتی که در اماکن عمومی گردانده شوند صادر شده است.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.