تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۵۲
کد خبر : 32094

دانشگاه آزاد اصفهان و شرکت پلی اکریل تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند

دانشگاه آزاد اصفهان و شرکت پلی اکریل تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند

به منظور گسترش همکاری‌های چندجانبه: دانشگاه آزاد اصفهان و شرکت پلی اکریل تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند   رییس دانشگاه آزاد استان اصفهان از امضاء تفاهم‌نامه همکاری‌های پژوهشی، آموزشی و تحقیق و توسعه میان دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان و شرکت پلی اکریل ایران خبر داد.   به گزارش دنیای اسرار: دکتر پیام نجفی گفت: به منظور

Print Friendly, PDF & Email

به منظور گسترش همکاری‌های چندجانبه: دانشگاه آزاد اصفهان و شرکت پلی اکریل تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند

 

رییس دانشگاه آزاد استان اصفهان از امضاء تفاهم‌نامه همکاری‌های پژوهشی، آموزشی و تحقیق و توسعه میان دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان و شرکت پلی اکریل ایران خبر داد.

 

به گزارش دنیای اسرار: دکتر پیام نجفی گفت: به منظور ایجاد فرصت همکاری‌های متقابل بخش صنعت و مراکز علمی و گسترش همکاری‌های پژوهشی، آموزشی و تحقیق و توسعه، تفاهم‌نامه همکاری‌های چندجانبه میان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و شرکت پلی اکریل ایران به امضاء طرفین رسید.

 

وی افزود: هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه ایجاد همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت پلی اکریل در زمینه‌هایی از قبیل شناسایی چالش‌ها و ارائه راهکارهای مناسب عملیاتی در حوزه‌هایی مانند ارتقاء بهره‌وری، فناوری و بهینه‌سازی فرآیندهای تولیدی، مطالعات مربوط با تولید محصولات، پژوهش‌های فنی و اقتصادی، راه‌اندازی واحدهای تحقیق و توسعه و سایر مطالعات مرتبط با حوزه صنعت است.

 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) تاکید کرد: همکاری مشترک در زمینه معرفی استادان و دانشجویان نخبه و فراهم کردن بستر لازم برای سرریز فناوری در حوزه علمی به حوزه صنعت، ارائه مشاوره‌های تخصصی برای تجاری‌سازی ایده‌ها و دستاوردهای پژوهشی و فناورانه در حوزه صنعت و تبادل دستاوردهای علمی و پژوهشی مرتبط و بهره‌مندی از امکانات مشترک و ظرفیت‌های علمی و تجربی طرفین از دیگر مفاد آمده در این تفاهم‌نامه است.

 

نجفی تصریح کرد: حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در راستای نیل به اهداف حوزه صنعت، ارائه سمینارها، دوره‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی کوتاه مدت و اجرای پروژه‌های پژوهشی کاربردی مورد نیاز تا مرحله تبیین دانش فنی، جزء مهم‌ترین بندهای اشاره شده در این تفاهم‌نامه است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.