تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
کد خبر : 23802

دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی و کاربردی باید در تولید و صنعت دیده شوند

دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی و کاربردی باید در تولید و صنعت دیده شوند

به گزارش دنیای اسرار:مدرس دانشگاه جامع علمی و کاربردی: رشته‌های دانشگاه جامع علمی‌ کاربردی با مهارتی بودنشان در ارتقاء مهارت افراد و همچنین اشتغال به کار و درآمد زایی دانش آموختگان و در نهایت رونق تولید تاثیر بسیاری دارد. محبوبه میرزایی نیا مدرس دانشگاه جامع علمی و کاربردی مرکز خانه کارگر و مرکز جامع اسلامی

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:مدرس دانشگاه جامع علمی و کاربردی: رشته‌های دانشگاه جامع علمی‌ کاربردی با مهارتی بودنشان در ارتقاء مهارت افراد و همچنین اشتغال به کار و درآمد زایی دانش آموختگان و در نهایت رونق تولید تاثیر بسیاری دارد.

محبوبه میرزایی نیا مدرس دانشگاه جامع علمی و کاربردی مرکز خانه کارگر و مرکز جامع اسلامی امام صادق (ع) در حاشیه افتتاحیه  نمایشگاه لباس عاشورایی در گفتگوی اختصاصی با دنیای اسرارگفت: آثار منتخب در قسمت دانشجویی و دانش آموزی در این نمایشگاه به نمایش در آمده و در روز اختتامیه نیز از برگزیدگان تقدیر به عمل می‌آید.
وی افزود: در واقع این نمایشگاه با این هدف بر پا شده که بچه‌ها در تولید و صنعت دیده شوند تا هم تولید کنندگان بیایند و از این آثار دیدن کنند و هم خود آن‌ها به نوعی تشویق شوند و برای رشد بیشتر انگیزه پیدا کنند.
محبوبه میرزایی‌نیا در خصوص نقش دانشگاه علمی و کاربردی در آموزش‌های مهارتی نیز اذعان داشت: رشته‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی با مهارتی بودنشان در ارتقاء مهارت افراد و همچنین اشتغال به کار و در آمد زایی دانش آموختگان و در نهایت رونق تولید تاثیر بسیاری دارد.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.