تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳
کد خبر : 5050

“دبیرستان اقتصاد” مجموعه اصفهان سیتی سنتر آینده ایران است

“دبیرستان اقتصاد” مجموعه اصفهان سیتی سنتر آینده ایران است

مسعود صرامی: “دبیرستان اقتصاد” مجموعه اصفهان سیتی سنتر آینده ایران است سرمایه‌گذار “دبیرستان اقتصاد” گفت: دانش‌آموزان در این مدرسه می‌آموزند چگونه به یکدیگر اعتماد کنند و چگونه موفقیت خود را در موفقیت دیگران بدست بیاورند. به گزارش  پایگاه خبری دنیای اسرار، مسعود صرامی درنشست خبری بااصحاب رسانه گفت: تاسیس “دبیرستان اقتصاد” از فعالیت های فرهنگی

Print Friendly, PDF & Email

مسعود صرامی:

“دبیرستان اقتصاد” مجموعه اصفهان سیتی سنتر آینده ایران است

سرمایه‌گذار “دبیرستان اقتصاد” گفت: دانش‌آموزان در این مدرسه می‌آموزند چگونه به یکدیگر اعتماد کنند و چگونه موفقیت خود را در موفقیت دیگران بدست بیاورند.

به گزارش  پایگاه خبری دنیای اسرار، مسعود صرامی درنشست خبری بااصحاب رسانه گفت: تاسیس “دبیرستان اقتصاد” از فعالیت های فرهنگی مجموعه اصفهان سیتی سنتر است که هدف آن تربیت جوانانی خردباور است تا بتوانند با نگاه نقاد و به روش استدلالی باورهای درست را پرورش دهند؛ دانش‌آموزان در این مدرسه می‌آموزند چگونه به یکدیگر اعتماد کنند، می‌‌آموزند که چگونه موفقیت خود را در موفقیت دیگران بدست بیاورند.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم با کسانی که ارتقا فکری بهتری نسبت به ما داشتند دست در دست هم دهیم و با کمک سرمایه‌گذاری ما آینده درستی را برای فرزندان‌مان ترسیم کنیم، اظهار داشت: به عنوان یک سرمایه‌گذار سعی کردم سرمایه‌هایمان را در امر آموزش هزینه کنم.

سرمایه‌گذار دبیرستان اقتصاد با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در این مدرسه می‌آموزند چگونه به یکدیگر اعتماد کنند، افزود: این امر مهم کمتر در جامعه کنونی ما به چشم می‌خورد، دانش آموزان در اینجا می‌‌آموزند که چکونه موفقیت خود را در موفقیت دیگران بدست بیاورند.

وی پیرامون قرار گرفتن این مدرسه در مرکز آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اصفهان تصریح کرد: در این راستا در مجموعه سیتی سنتر به اندازه کافی فضا برای ایجاد چنین مدرسه‌ای را داشتیم اما به دلیل وجود کارگاه‌های متعدد این مکان را انتخاب کردیم تا کار عملی را به معنای واقعی بیاموزند، متاسفانه وقتی قصد داشته باشید کار نو انجام دهید باید ضربه‌هایی هم بخورید ولی ما به حقوق اجتماعی افراد بها می‌دهیم اکنون نیز فکر می‌کنم باید صرامی‌ها اضافه شوند.

دانش آموزان دبیرستان اقتصاد دیگر با یک عدد تصادفی در کنکور، رشته و شغل انتخاب نمی‌کنند بلکه آگاهانه سراغ شغل‌شان می‌روند

آرش رحیمی مدیر و یکی از موسسان دبیرستان اقتصاد در این نشست با بیان اینکه “دبیرستان اقتصاد، آینده ایران” است، اظهار داشت: دانش آموزان در این مدرسه برای آینده آماده می‌شوند، این دانش آموزان اولین افرادی هستند که ساخته شدن مدرسه‌شان را از ابتدا به چشم دیدند و اکنون احساس می‌کنند اینجا خانه‌ خودشان است، این مدرسه در مدت ۱۰۵ روز ساخته شد.

مدیر دبیرستان اقتصاد افزود: در اینجا از میان تعداد زیادی کارگاه ۵ کارگاه را انتخاب می‌کنیم ولی به هیچ کس تحمیل نمی‌کنیم که حتما باید فلان کار را انجام دهی، ما در این راستا تعهد می‌کنیم که این دانش آموزان حداقل در یک رشته به حدی از تخصص برسند که بتوانند کسب درآمد کنند، این توانمندی را حتی در دانشجویانمان نیز نمی‌توانید پیدا کنید.

وی با بیان اینکه دانش آموزان این مدرسه دیگر با یک عدد تصادفی در کنکور، رشته و شغل انتخاب نمی‌کنند بلکه آگاهانه سراغ شغل‌شان می‌روند، تصریح کرد: برای دانش آموزان در این مدرسه، ریشه درست می‌کنیم، معلم‌های این مدرسه اساتید دانشگاه‌ها هستند، کار آموزشی به هیچ عنوان اقتصادی نیست ولی در ادامه ثروت آفرینی که آموزش ایجاد می‌کند با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.

رحیمی با باین اینکه هزینه ثبت نام این مدرسه برای امسال استثنائاً ۴ میلیون تومان است، خاطرنشان کرد: هزینه واقعی در حدود ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان است ولی با توجه به شرایطی که امسال داشتیم همان قیمت مصوب آموزش و پرورش برای مدارس غیر انتفاعی را برای امسال در نظر گرفتیم.

وی پیرامون نحوه گزینش دانش آموزان بیان کرد: به هیچ عنوان انتخاب نکردیم که فلان دانش آموز با معدل بهتر بیاید باید تفاوت در دانش آموزان وجود داشته باشد، گزینش در این مدرسه صرفاً براساس اشتیاق دانش آموز است، آزمون علمی نداریم و مصاحبه به کل خانواده انجام می‌دهیم، معتقدیم که دانش آموزان باید متفاوت باشند و ویژگی‌های متفاوت هم دارند بنابراین به دنبال کشف این استعدادها و ویژگی‌های متفاوت هستیم

مجموعه اصفهان سیتی سنتر در کنار فعالیت های عمرانی و تجاری به فعالیت های فرهنگی نیز توجه ویژه ای دارد. تاسیس “دبیرستان اقتصاد” از فعالیت های فرهنگی این مجموعه است که هدف آن تربیت جوانانی خردباور است تا بتوانند با نگاه نقاد و به روش استدلالی باورهای درست را پرورش دهند؛ در برابر سرنوشت خود و دیگران مسئول و متعهد به حفظ زیست پذیری زمین برای همگان باشند و خلاق باشند به صورتی که با تکیه بر دست آوردهای دانش و تجربه ی بشری در محیطی پذیرنده استعداد نوآوری خود را پرورش دهند

این مجموعه تلاش دارد از فشار روی نوجوانان برای رقابت های مخرب بکاهد و با توسعه ی منابع، به تربیت جوانانی مصمم و هدفمند کمک کند. دبیرستان اقتصاد کانونی است که در آن نوجوانان توانایی های خود را شناخته و شکوفا شوند.

چشم انداز آموزش در دبیرستان اقتصاد تربیت دانش آموختگانی است که بتوانند در آینده ی اقتصاد کشور نقش ممتازی بازی کنند. دانش آموختگانی که علاوه بر رشته های تخصصی آکادمیک، توانایی درک و بازی در دنیای اقتصاد را داشته باشند. این دانش آموختگان هم می توانند به کارآفرینان خلاق وراهبران و مدیران اقتصادی موفق تبدیل شوند و هم شهروندانی توانا با مهارت های ارتباطی و آماده برای مسؤولیت های اجتماعی باشند

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.