تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
کد خبر : 2704

دختر و پسر نوجوان با خوردن قارچ سمی در اصفهان مسموم شدند

دختر و پسر نوجوان با خوردن قارچ سمی در اصفهان مسموم شدند

پایگاه خبری دنیای اسرار اصفهان – مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: دو نوجوان بر اثر مصرف قارچ سمی در روستای دره ساری استان اصفهان مسموم شدند. پایگاه خبری دنیای اسرار به نقل از مهر:به گزارش ، غفور راستین در خصوص جزئیات مسموم شدن این دو نوجوان اظهار داشت: دو نوجوان

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

اصفهان – مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: دو نوجوان بر اثر مصرف قارچ سمی در روستای دره ساری استان اصفهان مسموم شدند.

پایگاه خبری دنیای اسرار به نقل از مهر:به گزارش ، غفور راستین در خصوص جزئیات مسموم شدن این دو نوجوان اظهار داشت: دو نوجوان که از اهالی روستای دره ساری در استان اصفهان بودند، روز گذشته به دنبال مصرف قارچ های سمی دچار مسمومیت شدند.

وی بیان داشت: حدود ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه دوم خردادماه جاری، در تماسی با اتاق فرمان فوریت های پزشکی اعلام شد که یک پسر ۱۳ ساله و یک دختر ۱۵ ساله از اهالی روستای دره ساری بر اثر مصرف قارچ سمی دچار مسمومیت شدند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: به دنبال این امدادخواهی، یک واحد اورژانس پیش‌بیمارستانی به محل اعزام شدند و بیماران را پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به درمانگاه بویین و میاندشت منتقل کردند.

وی گفت: این دو نوجوان از قارچ خودرویی که دایی آنها از کوه‌های منطقه جمع‌آوری کرده بود مصرف کردند و نیم ساعت پس از آن دچار دل درد، تهوع و استفراغ زیاد و ضعف و بی حالی شدند.

راستین اعلام کرد: مسموم شدگان که فقط از قارچ های کوچک مصرف کردند و قارچ‌های بزرگ را نخورده بودند، پس از رگ گیری و کنترل علائم حیاتی توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به درمانگاه میاندشت منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: این دو نوجوان به مدت دو ساعت در درمانگاه تحت نظر و درمان بودند و سپس ترخیص شدند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.