تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
کد خبر : 3786

درخشان: لیست کی روش بوی انتقام می دهد

درخشان: لیست کی روش بوی انتقام می دهد

پایگاه خبری دنیای اسرار پایگاه خبری دنیای اسرار به نقل از ایرناحمید درخشان روز یکشنبه درباره ارزیابی اش از لیست ۲۹ نفره بازیکنانی که کی روش به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت کرده است، گفت: به اعتقاد من این لیست بوی انتقام می دهد و اولین سوال من این است که آیا حق تیم

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

پایگاه خبری دنیای اسرار به نقل از ایرناحمید درخشان روز یکشنبه درباره ارزیابی اش از لیست ۲۹ نفره بازیکنانی که کی روش به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت کرده است، گفت: به اعتقاد من این لیست بوی انتقام می دهد و اولین سوال من این است که آیا حق تیم قهرمان در این لیست یک بازیکن است؟
وی ادامه داد: مگر می شود سرمربی تیم ملی بدون تماشای بازی های لیگ بازیکن به تیم ملی دعوت کند؟ شان تیم ملی ما بسیار بیشتر از این رفتارها است و ای کاش مسئولان فدراسیون فوتبال کمی جدی تر رفتار کنند.
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه متاسفم که از تیم قهرمان فقط یک بازیکن در لیست تیم ملی حضور دارد، گفت: شیوه فعلی کی روش برای گرفتن انتقام باعث خواهد شد بازیکنان زیادی از پرسپولیس قربانی شوند؛ بازیکنان زیادی در پرسپولیس شایسته حضور در اردوی تیم ملی هستند و مطمئن باشید با ادامه این رفتارها آنها بی انگیزه خواهند شد.
وی تاکید کرد: عملکرد کی روش با حرف هایش کاملا متفاوت است. او قبل از جام جهانی وقتی درباره خط خوردن برخی بازیکنان با تجربه صحبت می کرد، از اهمیت حضور جوانان سخن گفت اما امروز هرچه بازیکن پابه سن گذاشته است را به تیم ملی دعوت کرد.
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: کی روش باید بداند امروز زمان جوان گرایی در تیم ملی است تا بتوانیم حداقل در جام جهانی قطر از گروه خود صعود کنیم و مانند ۲ دوره گذشته در دور اول حذف نشویم.
وی افزود: مسئولان فدراسیون فوتبال در این مدت به شکل نادرستی ناز کی روش را کشیده اند و او هم از این مساله به بهترین شکل بهره برده است؛ متاسفم که کی روش با به حاشیه کشاندن تمامی اتفاقات مربوط به تیم ملی ناکامی های خود را از ذهن مردم حذف کرده است.
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید از برانکو ایوانکوویچ تشکر کنیم که در این مدت مقابل کی روش رفتار بسیار حرفه ای از خود به نمایش گذاشته و مطمئن باشید مردم به خوبی همه چیز را متوجه می شوند.
وی تاکید کرد: اگر کی روش می خواهد با آگاهی لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی را اعلام کند باید در ایران حضور داشته باشد و تمام بازی های لیگ را مشاهده کند.
درخشان در خصوص اینکه گفته می شود حسین عبدی از گزینه های دستیاری کی روش در تیم ملی است، اظهار داشت: بهترین نفرات فوتبال ایران همچون علی کریمی و جواد نکونام نتوانستند با کی روش همکاری کنند و مطمئن باشید حسین عبدی هم به عنوان یک فرد با سواد و با شخصیت نمی تواند با این مربی همکاری کند.
فهرست تیم ملی برای اردوی شهریورماه منتشر شد و این در حالی است که سهم پرسپولیس قهرمان ۲ فصل گذشته لیگ برتر تنها یک بازیکن است.
سهم استقلال تهران دیگر تیم پر هوادار پایتخت ۶ بازیکن در لیست جدید کی روش است. لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی به شرح زیر است:
** دروازه بان ها
علیرضا بیرانوند
رشید مظاهری
امیر عابدزاده
سید حسین حسینی

** مدافعان
رامین رضاییان
محمدرضا خانزاده
روزبه چشمی
مجید حسینی
مرتضی پورعلی گنجی
پژمان منتظری
میلاد محمدی
صادق محرمی
وریا غفوری
آرمین سهرابیان

** هافبک ها
سعید عزت اللهی
امید ابراهیمی
اشکان دژاگه
سامان قدوس
مهدی ترابی
مسعود شجاعی
وحید امیری
علی کریمی
احسان حاج صفی

** مهاجمان
علیرضا جهانبخش
علی قلی زاده
مهدی طارمی
سردار آزمون
کریم انصاری فرد
کاوه رضایی
تیم ملی فوتبال ایران خود را برای حضور در جام ملت های آسیا آماده می کند که قرار است دی ماه سال جاری در امارات برگزار شود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.