تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
کد خبر : 12962

درخشش بهزیستی استان در جشنواره شهید رجایی

درخشش بهزیستی استان در جشنواره شهید رجایی

برای پنجمین سال متوالی محقق شد؛ درخشش بهزیستی استان در جشنواره شهید رجایی اداره کل بهزیستی استان اصفهان برای پنجمین سال متوالی موفق به کسب مقام برتر در گروه حمایتی، سلامت و بهداشت بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان شد. به گزارش  دنیای اسرار، بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان همزمان

Print Friendly, PDF & Email

برای پنجمین سال متوالی محقق شد؛


درخشش بهزیستی استان در جشنواره شهید رجایی

اداره کل بهزیستی استان اصفهان برای پنجمین سال متوالی موفق به کسب مقام برتر در گروه حمایتی، سلامت و بهداشت بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان شد.

به گزارش  دنیای اسرار، بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با حضور استاندار، مدیران دستگاه های اجرایی استان و کارمندان برتر دستگاه های اجرایی در تالار دکتر شریعتی دانشگاه اصفهان برگزار شد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه جشنواره شهید رجایی فرصت بسیار خوبی برایارزیابی عملکرد ادارات و شناسایی نقاط قوت و ضعف آنها است، گفت: خصوصیات شخصیتی، عملکرد ی و فکری شهیدان رجایی و باهنر می‌تواند معیاری برای عملکرد مدیران باشد و این تطبیق،هویت انقلابی‌گری ایران اسلامی است.

عباس رضایی اطلاع‌رسانی و الگوسازی را دو هدف دیگر جشنواره شهید رجایی دانست و خاطرنشان کرد: پیرو این اهداف؛ نقش توسعه هر سازمانی شفافیت عملکرد، خدمت به مردم و افزایش روحیه انتقادپذیری است.

وی نقش خطیر و رسالت مدیران استان را مهم برشمرد و تاکید کرد: به دلیل بیشتر بودن شهدای این استان، مدیران مسئولیت بزرگی را نسبت به دیگر استان‌ها بر دوش دارند.

رضایی با اشاره به اینکه خودارزیابی توسعه و ارتقای جایگاه سازمانی را به دنبال خواهد داشت، افزود: تلاش در راه اصلاح نظام اداری برای توسعه سازمانی و اهتمام در توسعه خدمات الکترونیک می‌تواند به عنوان یکی از راهکارهای شفاف‌سازی و ارائه عملکرد نقش موثری داشته باشد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه کمتر به برون‌سپاری خدمات توجه شده است، ابراز امیدواری کرد: امیدوار هستیم یکی از شاخص‌های ارزیابی در سال آینده  رویکرد برون‌سپاری خدمات باشد.

وی در پایان یادآور شد: تلاش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، میزان واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام دولتی به بخش خصوصی و تلاش در جذب منابع مالی و توسعه سرمایه گذاری‌های خارجی می‌تواند به عنوان یکی از معیارهای سنجش عملکرد دستگاه‌ها در سال‌های آینده مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی، جشنواره شهید رجایی، به ‌منظور شناسایی و تقدیراز تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ ارتقاء و بهبودعملکرد دستگاه‌های اجرایی و با معرفی ۶۶ دستگاه برتر استانی و شهرستانی برگزار شد واداره کل بهزیستی استان اصفهان با کسب مقام برتر در مجموع شاخص‌های عمومی اختصاصی در گروه حمایتی، سلامت و بهداشت برای پنجمین سال متوالی و اداره بهزیستی شهرستان اصفهان موفق به کسب رتبه برتر ادارت شهرستانی شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.