تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
کد خبر : 23881

درخشش مخابرات اصفهان در ارزیابی عملکرد امور مشتریان

درخشش مخابرات اصفهان در ارزیابی عملکرد امور مشتریان

به گزارش دنیای اسرار: مخابرات منطقه اصفهان موفق به کسب رتبه اول کشوری در ارزیابی عملکرد امور مشتریان شد.  طبق گزارش معاونت امور مشتریان شرکت مخابرات ایران و بر مبنای ارزیابی عملکرد مناطق مخابراتی در سه ماهه سال ۱۳۹۹، مخابرات منطقه اصفهان توانست با کسب بالاترین امتیاز، رتبه نخست معاونت امور مشتریان را در بین

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار: مخابرات منطقه اصفهان موفق به کسب رتبه اول کشوری در ارزیابی عملکرد امور مشتریان شد.

 طبق گزارش معاونت امور مشتریان شرکت مخابرات ایران و بر مبنای ارزیابی عملکرد مناطق مخابراتی در سه ماهه سال ۱۳۹۹، مخابرات منطقه اصفهان توانست با کسب بالاترین امتیاز، رتبه نخست معاونت امور مشتریان را در بین استان های کشور کسب کند. این موفقیت در سایه ارائه خدمات و سرویس های بهینه و نیل به اهداف و چشم اندازهای تعیین شده از طرف شرکت مخابرات ایران به دست آمده است. گفتنی است رضایتمندی مشتریان از خدمات و سرویس های ارائه شده یکی از شاخصه های مهم در اهداف تعیین شده از سمت شرکت مخابرات ایران بوده و در مخابرات منطقه اصفهان نیز پایش مستمر رضایتمندی مشتریان به صورت ماهانه ، دوره ای و سالیانه در راستای بهبود کیفیت خدمات و سرویس ها در واحد تحلیل و سنجش مشتریان صورت می پذیرد. لازم به ذکر است،شفاف‌سازی و گزارش دهی منجر به حرکت میشود و حرکت و تلاش، ضامن دستیابی به خدمات ارتباطی مطلوب، به‌موقع و با کیفیت به مردم عزیز و مشتریان گرانقدر می‌گردد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.