تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۵۵
کد خبر : 32812

دریافت لوح “شایسته تقدیر ویژه” مدیر منطقه اصفهان، از سوی استاندار اصفهان در امر توسعه و ترویج فرهنگ نماز

دریافت لوح “شایسته تقدیر ویژه” مدیر منطقه اصفهان، از سوی استاندار اصفهان در امر توسعه و ترویج فرهنگ نماز

مدیر ستاد اقامه نماز استان و مشاور استاندار اصفهان، با اهداء لوح تقدیری از سوی استاندار اصفهان، از تلاشهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان، در امر توسعه و ترویج فرهنگ نماز تقدیر و تشکر کرد. به گزارش دنیای اسرار: در نیمه دوم ماه مبارک رمضان همزمان با فرا رسیدن لیالی قدر و

Print Friendly, PDF & Email

مدیر ستاد اقامه نماز استان و مشاور استاندار اصفهان، با اهداء لوح تقدیری از سوی استاندار اصفهان، از تلاشهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان، در امر توسعه و ترویج فرهنگ نماز تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش دنیای اسرار: در نیمه دوم ماه مبارک رمضان همزمان با فرا رسیدن لیالی قدر و در آستانه جمعه پایانی ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس،  اولین جلسه شورای اقامه نماز منطقه در سال ۱۴۰۲ با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا رنجبر، مدیر ستاد اقامه نماز استان و مشاور استاندار اصفهان و حاج آقا مهوریان، قائم مقام ایشان و همچنین مدیر و معاونین و سایر اعضای شورای اقامه نماز منطقه برگزار شد.

در این جلسه حاج آقا رنجبر ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای منطقه اصفهان در امر توسعه و ترویج فرهنگ نماز؛ بر حضور حداکثری و باشکوه مدیران و کارکنان ادارات در نماز جماعت ادارات تأکید کرد و گفت : طبق آیه ۴۵ از سوره عنکبوت؛ “أقِمِ الصّلاهَ إنّ الصّلاهَ تَنْهی عَنِ الفَحشاء و المُنْکَرِ” یعنی نماز را به پا دار که نماز (انسان را) از زشتیها و گناه باز می دارد. ایشان با توجه به همین آیه خاطرنشان کرد که اگر نماز با اخلاص و با توجه در جامعه بصورت باشکوه برگزار شود، همان نماز عامل برطرف کننده تمام بدیها و رفتارهای ناپسند افراد در جامعه می شود و خود به خود بحث عفاف و حجاب و سایر مباحث مطرح شده در جامعه نیز حل خواهد شد.

در ادامه جلسه مدیر ستاد اقامه نماز استان، ضمن ارزیابی مطلوب منطقه در زمینه مناسب بودن کیفیت خدمات مجتمع های رفاهی بین راهی و جایگاههای عرضه سوخت درخصوص نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی بر ارائه خدمات مطلوب تر آنها به مسافرین تأکید کرد و مقرر شد روسای نواحی دوازده گانه منطقه با همکاری دستگاههای ذیربط شهرستانی نظیر سازمان راهداری ، بهداشت و … بر این امر مهم توجه ویژه داشته باشند تا همواره خدمات نمازخانه های بین راهی برای مسافرین به نحو احسنت انجام پذیرد.

در پایان جلسه نیز لوح تقدیر استاندار اصفهان توسط مدیر ستاد اقامه نماز استان و مشاور استاندار به مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان، عبدالله گیتی منش تقدیم شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.