تاریخ انتشار : شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
کد خبر : 25502

در تمام شهرستان های اصفهان ستاد پایش تنش آبی تشکیل شود

در تمام شهرستان های اصفهان ستاد پایش تنش آبی تشکیل شود

معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفای کشور : در تمام شهرستان های اصفهان ستاد پایش تنش آبی تشکیل شود به گزارش دنیای اسرار،معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفای کشور در ارتباط مجازی با مدیران حاضر در شورای مدیران آبفای استان اصفهان بر تشکیل ستاد پایش تنش آبی در تمام

Print Friendly, PDF & Email

معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفای کشور :

در تمام شهرستان های اصفهان ستاد پایش تنش آبی تشکیل شود

به گزارش دنیای اسرار،معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفای کشور در ارتباط مجازی با مدیران حاضر در شورای مدیران آبفای استان اصفهان بر تشکیل ستاد پایش تنش آبی در تمام شهرستان های استان تاکید کرد.

حمید رضا کشفی گفت : این ستاد برای رصد تنش‌ آبی ناشی از خشکسالی در سطح شهرها و روستاهای تمام استان‌های کشور تشکیل می‌شود. 

وی افزود: باید در این ستاد تمهیدات لازم جهت شناسایی و پیش‌بینی رفع مشکل تأمین آب به‌ ویژه در مناطقی که با مشکل کمبود تولید آب رو به رو هستند، انجام شود. کشفی افزود: تمامی تیم‌های واکنش سریع در مراکز امداد و رفع حوادث شرکت‌های آب و فاضلاب باید به‌صورت آماده‌باش و تمام وقت، با سرعت ویژه موارد مربوط به حوادث و رفع آن را پیگیری کنند.

معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفای کشور اضافه کرد: شرکت‌های آب و فاضلاب باید همچون سال‌های گذشته ضمن همکاری با مراکز بهداشتی، برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت حفظ شاخص‌های کیفیت آب شرب در محدوده مطلوب انجام دهند.

کشفی با بیان این که آبفای استان اصفهان دردهه اخیر به خوبی توانست بر تبعات ناشی از خشکسالی غلبه کند تصریح کرد: فعالان صنعت آبفا در استان اصفهان با تخصص و مهارتی که دارند می توانند مشکلات ناشی از تنش آبی در این استان را مهار کرده و آب شرب مورد نیاز مردم را در شهرها و روستاها تامین نمایند.

وی راه اندازی فاز اضطراری سامانه دوم آبرسانی به اصفهان بزرگ را ضروری برشمرد و آن را گامی برای تامین آب شرب پایدار مردم شهر و روستاهای تحت پوشش دانست. 

 معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفای کشور یکی از راهکارهای تامین پایدار آب شرب را مدیریت مصرف دانست و بیان داشت: روابط عمومی باید بستر لازم در خصوص مصرف بهینه آب در جامعه را فراهم نماید تا مدیریت مصرف از سوی قشرهای مختلف در جامعه نهادینه شود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.