تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
کد خبر : 22472

در جلسه با عوامل حوزه مالی مطرح شد؛مدیریت و انضباط مالی در الویت فرایندها

در جلسه با عوامل حوزه مالی مطرح شد؛مدیریت و انضباط مالی در الویت فرایندها

به گزارش دنیای اسرار:سرپرست مخابرات منطقه اصفهان صبح امروز یکشنبه ۹۹/۹/۲۳ در جلسه با عوامل حوزه مالی معاونت مالی و پشتیبانی با اعلام این مطلب گفت: باید تمام توان حوزه مالی برای بروزرسانی کلیه حسابها در راستای تحقق انضباط مالی، به کار بسته شود. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان،ناصر مشایخی در این جلسه

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:سرپرست مخابرات منطقه اصفهان صبح امروز یکشنبه ۹۹/۹/۲۳ در جلسه با عوامل حوزه مالی معاونت مالی و پشتیبانی با اعلام این مطلب گفت: باید تمام توان حوزه مالی برای بروزرسانی کلیه حسابها در راستای تحقق انضباط مالی، به کار بسته شود.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان،ناصر مشایخی در این جلسه رمز موفقیت یک مجموعه را به روز بودن حوزه های متصدی مباحث مالی آن دانست و اظهار کرد: تهیه گزارشات و صورت های مالی،نظارت بر جزئیات مالی،تسلط بر قانون و جوابگویی به مشکلات قانونی،یافتن راه های کاهش هزینه ها و افزایش درآمدها مهم ترین پارامترهای یک حوزه مالی است که باید در مخابرات اصفهان به معنای واقعی تحقق یابد.

وی افزود : حوزه مالی همیشه به منزله بازوی مدیریت یک مجموعه بوده که می‌تواند با مشورت موثر،مدیریت را در اتخاذ تصمیمات مالی درست یاری دهد.

گفتنی است در این جلسه که با حضور معاون مالی پشتیبانی و عوامل این حوزه برگزار شد؛حضار به ارائه گزارش و بحث و تبادل نظر در مورد بهترین راهکارهای موجود برای حل و فصل مسائل مالی منطقه پرداختند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.