تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
کد خبر : 14641

در راستای اشتغال افراد جویای کار طرح آموزش دوگانه در صنعت نماچینی آجر پیاده سازی می گردد

در راستای اشتغال افراد جویای کار طرح آموزش دوگانه در صنعت نماچینی آجر پیاده سازی می گردد

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان: در راستای اشتغال افراد جویای کار طرح آموزش دوگانه در صنعت نماچینی آجر پیاده سازی می گردد به گزارش دنیای اسرار، در راستای تحقق رونق تولید و و اشتغال افراد جویای کار، طرح آموزش دوگانه در صنعت نماچینی آجر پیاده سازی می گردد. در این خصوص

Print Friendly, PDF & Email

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان:

در راستای اشتغال افراد جویای کار طرح آموزش دوگانه در صنعت نماچینی آجر پیاده سازی می گردد

به گزارش دنیای اسرار، در راستای تحقق رونق تولید و و اشتغال افراد جویای کار، طرح آموزش دوگانه در صنعت نماچینی آجر پیاده سازی می گردد.

در این خصوص نشستی با حضور آرش اخوان طبسی مدیر کل استان، رضا چینی مدیرعامل گروه کارخانجات آجر نماچین اصفهان، بابک کرباسیون مدیر داخلی کارخانه، حسین مصلی نژاد رییس اداره مؤسسات کارآموزی آزاد و مشارکت های مردمی استان و محمود اشراقی مسئول مسابقات ملی مهارت استان صورت پذیرفت.

در این نشست رضا چینی مدیرعامل گروه کارخانجات آجرنماچین اصفهان در خصوص نیاز افراد جامعه به مهارت آموزی و ورود به صنایع، تلفیق مهارت با دانشگاه و خروج فارغ التحصیلان توانمند و دانا برای اشتغال در کسب وکارهای مورد نیاز جامعه و … مباحثی را عنوان نمود.

در ادامهمدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان گفت: جهت افزایش اثربخشی آموزش های مهارتی، برای نیروهای جدید و افراد جویای کار و رونق تولید درکشور، سیستم نظام آموزش دوگانه (۳۰ درصد در کارگاههای آموزشی و ۷۰ درصد در محیطواقعی کار) و برای ایجاد اشتغال پایدار و ارتقاء مهارت شاغلین صنایع و صنوف، نظامصلاحیت حرفه ای را پیشنهاد می نمایم.

وی افزود: مفتخریم که طرح نظام آموزش دوگانه را با همکاری صنعت نماچینی آجر ویژه افراد جویای کار و توانمند در این حوزه پیاده سازی کنیم.

در ادامه این نشست از عوامل اجرایی مسابقات آزاد مهارت نماچینی آجر که از نوزدهم لغایت بیستم مهرماه سال جاری با حضور ۳۰ رقابت کننده از سراسر کشور در محل نمایشگاههای بین المللی پل شهرستان اصفهان برگزار گردید با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.