تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹
کد خبر : 11604

در ساخت مسکن، هدف اصلی رضایتمندی مردم است

در ساخت مسکن، هدف اصلی رضایتمندی مردم است

با حضور معاون وزیر راه وشهرسازی و در جمعانبوه سازان مسکن در اصفهان مطرح شد؛ در ساخت مسکن، هدف اصلی رضایتمندی مردم است در جلسه ای که با حضور حبیب الله طاهر خانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ، حمیدرضا امیرخانی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و تعدادی

Print Friendly, PDF & Email

با حضور معاون وزیر راه وشهرسازی و در جمعانبوه سازان مسکن در اصفهان مطرح شد؛

در ساخت مسکن، هدف اصلی رضایتمندی مردم است

در جلسه ای که با حضور حبیب الله طاهر خانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ، حمیدرضا امیرخانی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و تعدادی از اعضای انجمن انبوه سازان استان اصفهان برگزار گردید مسائل و مشکلات استان اصفهان در حوزه مسکن مطرح و مورد بررسی  قرار گرفت .

به گزارش  دنیای اسرار، طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در خصوص محله سازی و کم کردن ارتفاع ، جهت ارتقاء فضای شهری که از دغدغه های انبوه سازان در استان بود ، گفت : کم کردن ارتفاع ساختمان های مسکونی جزء نکات اصلی سیاست وزارتخانه در انبوه سازی های جدید است و همچنین با توجه به اینکه با محله سازی همه جنبه های یک محله از جمله مسکن ، خدمات و محوطه سازی مورد توجه قرار می گیرد و خروجی آن محصول بهتری خواهد داشت از سیاست محله سازی استقبال می شود .

وی در خصوص عدم هماهنگی دستگاه ها که منجر به کند شدن سرعت کار انبوه سازان می شود نیز اظهار داشت : شورای مسکن استان که به ریاست استاندار در هر استان تشکیل گردیده از جایگاه قانونی بالایی برخوردار است و تصمیمات آن برای همه دستگاه های دولتی فصل الخطاب و لازم الاجرا است .

از دیگر مشکلات انبوه سازان استان قانون منع پیش فروش واحد ها بود که مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید در این خصوص گفت :  قانون منع پیش فروش واحدها با توجه به تخلفاتی که قبلا صورت گرفته از طرف وزارت دادگستری تصویب گردیده است  و یک ظرفیت بزرگ اقتصادی کشور که حوزه مسکن می باشد را از کشور گرفته است و با شرایطی که الان در آن قرار داریم نیاز به اصلاح این قانون احساس می شود .

طاهرخانی ادامه داد : با توجه به ریسک سرمایهگذاری در ارز و طلا مردم به سمت خرید مسکن روی آورده اند و باید بتوانیم سرمایه های مردم را در این حوزه جذب کنیم .

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود : اکنون با توجه به ظرفیت انبوه سازان استان ، وزارتخانه و شرکت عمران، این آمادگی وجود دارد که حدود ۳۵۰۰ واحد در مجموعه فولاد شهر ساخته شود.

وی اظهار کرد : مجموعه وزارت خانه و شرکت عمران آماده هستند که در حوزه مسکن مشارکت کنند و محصولی را بسازند که بتوان به آن افتخار کرد .

حمید رضا امیرخانی مدیرکل راه و شهرسازی نیز در خصوص ساخت مسکن در استان اصفهان گفت : مسکن مهر استان اصفهان جزو شاخص ترین پروژه های مسکن مهر در کل کشور است که تعداد زیادی از واحدهای آن توسط انجمن انبوه سازان استان اجرا گردیده است .

وی افزود : در ساخت مسکن باید طوری عمل شود که وضعیت میان انبوه سازان و مردم وضعیتی برد، برد باشد و همه در این جلسه یک هدف واحد را دنبال می کنند و آن هم  ایجاد رضایت و تسهیلات لازم برای خانه دار شدن مردم است .

امیرخانی اظهار کرد : در زمینه انبوه سازی در استان نباید فقط منتظر سیاست گذاری های دولت و وزارتخانه ماند باید با توجه به سابقه و تجربیاتی که انبوه سازان استان دارند خودشان ایده های مناسب جهت ایجاد رونق در بازار مسکن و کاهش بیکاری در جامعه ارائه دهند .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.