تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۶:۲۳
کد خبر : 2373

در سال ۱۳۹۶ تمامی اهداف گروه فولاد مبارکه محقق شد

در سال ۱۳۹۶ تمامی اهداف گروه فولاد مبارکه محقق شد

پایگاه خبری دنیای اسرار: در سال ۱۳۹۶ تمامی اهداف گروه فولاد مبارکه محقق شد مختار بخشیان، معاون بهره برداری فولاد مبارکه، با بیان اینکه در سال گذشته کارکنان گروه فولاد مبارکه در همۀ حوزه ها خوش درخشیدند گفت: سال ۱۳۹۶ از سوی مدیرعامل سازمان به نام ارتقای ایمنی و بهره برداری حداکثری از ظرفیتها نامگذاری

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار:

در سال ۱۳۹۶ تمامی اهداف گروه فولاد مبارکه محقق شد

مختار بخشیان، معاون بهره برداری فولاد مبارکه، با بیان اینکه در سال گذشته کارکنان گروه فولاد مبارکه در همۀ حوزه ها خوش درخشیدند گفت: سال ۱۳۹۶ از سوی مدیرعامل سازمان به نام ارتقای ایمنی و بهره برداری حداکثری از ظرفیتها نامگذاری و هدف گذاری شده بود که خوشبختانه گروه فولاد مبارکه توانست به تمامی اهداف تعیین شده دست یابد.

وی میزان تولید آهن اسفنجی فولاد مبارکه و مجتمع فولاد سبا در سال گذشته را ۸ میلیون و ۴۵۵هزار تن اعلام کرد و گفت: تولید در واحدهای احیا مستقیم ۱ و ۲ فولاد مبارکه رشد ۱۱درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته اشت.

معاون بهره برداری فولاد مبارکه در ادامه افزود: در سال گذشته میزان تولید فولاد خام در فولاد مبارکه و مجتمع فولاد سبا به رقم بی سابقۀ ۷میلیون و ۲۵۹هزار تن رسید که این میزان تولید نسبتبه مدت مشابه سال قبل (۶میلیون و ۳۱۳هزار تن) رشد ۱۵درصدی را نشان میدهد.

وی در ادامه گفت: تولید کلاف گرم در ناحیۀ نورد گرم فولاد مبارکه و مجتمع فولاد سبا در سال ۱۳۹۶ با تحقق ۱۰۲درصد برنامه و رشد ۷درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ از مرز ۶میلیون تن عبور کرد.

بخشیان تصریح کرد: تولید محصولات سرد در فولاد مبارکه در سال ۹۶ با تحقق ۱۰۳ درصد برنامه و ۹درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل به یک میلیون و ۴۹۲هزار تن و محصولات پوششدار (گالوانیزه، رنگی و قلع اندود) به ۴۱۴هزار تن افزایش یافت.

بخشیان ارتقای ایمنی و سلامت کارکنان، افزایش تولید با تمرکز بر محصولات ویژه، افزایش کیفیت و تحویل به موقع محصولات را بخشی از مهمترین اهداف فولاد مبارکه در سال ۹۷ برشمرد و افزود: در سال گذشته ۷ محصول جدید که پیش از این در کشور امکان تولید آن نبوده، در فولاد مبارکه تولید شد. این در حالی است که برای سال جدید نیز تولید ۱۵ محصول کیفی دیگر که در صنایع کشور ازجمله صنعت خودروسازی کاربرد دارند، برنامه ریزی شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.