تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
کد خبر : 17959

در سال ۹۸بیش از ۴۸ هزار اشتراک جدید، به تعداد مشترکین گاز طبیعی استان اصفهان افزوده شد

در سال ۹۸بیش از ۴۸ هزار اشتراک جدید، به تعداد مشترکین گاز طبیعی استان اصفهان افزوده شد

به گزارش دنیای اسرار: مدیرعامل این شرکت اعلام کرد: در حال حاضر بیش از یک میلیون و۸۷۰ هزار مشترک گاز در سطح استان داریم که از این میزان بالغ بر ۴۸هزار و ۱۴۲ مشترک در طی سال ۹۸ جذب شده اند. مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، گفت: تا کنون ۱۰۹ شهر و یک هزار و۶۰

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار: مدیرعامل این شرکت اعلام کرد: در حال حاضر بیش از یک میلیون و۸۷۰ هزار مشترک گاز در سطح استان داریم که از این میزان بالغ بر ۴۸هزار و ۱۴۲ مشترک در طی سال ۹۸ جذب شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، گفت: تا کنون ۱۰۹ شهر و یک هزار و۶۰ روستا از نعمت گازطبیعی بهره مند شده اند.

وی، از اجرای بیش از ۵۸۲ کیلومتر شبکه گذاری طی سال گذشته خبر داد و افزود: با اجرای این حجم شبکه در بخش خانگی، صنعتی و عمومی در حال حاضر بیش از۲۶ هزار و ۵۲۶ کیلومتر شبکه گاز در سطح استان اصفهان اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با بیان اینکه یکی از سیاست های مهم این شرکت بهره مندی تمامی  سطح استان از گاز طبیعی در راستای کمک به سطح اشتغال و تولید استان وهمچنین کاهش میزان آلودگی محیط زیست می باشد گفت: بالغ بر ۵۹ شهرک صنعتی و ۸ هزارو ۶۰۰ واحد صنعتی در استان از نعمت گاز برخوردارند.

مهندس علوی، همچنین از اجرای حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار انشعاب، ۲ هزار و ۵۶۴ ایستگاه تقلیل فشار و۳۹۱ ایستگاه حفاظت از زنگ، ۱۵۶ جایگاه CNG، یک هزار و۱۱۱ کیلومتر خط انتقال، را از دیگر خدمات گازرسانی در سطح استان برشمرد و افزود: در حال حاضر ۹۹٫۵ درصد استان شامل ۹۹٫۰۸ درصد جمعیت روستایی و ۹۹٫۷۸ درصد جمعیت شهری استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.