تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۷:۰۶
کد خبر : 1976

در طی ۳۶ سال خدمت ،سلامت کار و قوانین شرکت را به خوبی رعایت کردم

در طی ۳۶ سال خدمت ،سلامت کار و قوانین شرکت را به خوبی رعایت کردم

پایگاه خبری دنیای اسرار -اصفهان: در طی ۳۶ سال خدمت ،سلامت کار و قوانین شرکت را به خوبی رعایت کردم مهندس هاشم امینی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان که به اتفاق هیات همراه به منظور تکریم بازنشستگان به دیدار خانم مریم چپ نویس که در سال ۸۳ پس از ۳۶ سال خدمت مفتخر به

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار -اصفهان:

مهندس هاشم امینی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان که به اتفاق هیات همراه به منظور تکریم بازنشستگان به دیدار خانم مریم چپ نویس که در سال ۸۳ پس از ۳۶ سال خدمت مفتخر به بازنشستگی شدند  رفتند در این دیدار خانم چپ نویس با ذکر خاطراتی از دوران خدمت از سالهایی که با تمام توان و باعشق وعلاقه به انجام وظایف محوله می پرداخت سخن گفت.
خانم چپ نویس را می توان گفت از نسل اولی های شرکت آبفا در استان اصفهان بوده که در زمان مهندس حجازی به استخدام این شرکت در آمده که از همان سالهای ابتدای خدمت باجدیت وبا صداقت درصدد خدمت رسانی به مردم بوده است .
او در این دیدار راز آرامش در دوران بازنشستگی را پرهیز از هرگونه تخلف دانست و گفت: در طی ۳۶ سال خدمت هرگز حاضر به دریافت هیچ گونه رشوه ا ز سوی ارباب رجوع نشدم  وبه هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی قوانین شرکت را نادیده نگرفتم و مطابق با قانون کارها را دنبال میکردم بطوریکه سرسختی من در اعمال قانون مشقتهای زیادی را برایم بهمراه داشت اما اینها مانع از نادیده نگرفتن قوانین نشد . آنچه برایم مهم بود سلامت و صداقت در کار بود که رعایت این نکات را شاید مهندس حجازی  بسیار خوب به من آموخت.
او به ذکر خاطره ایی در دوران خدمت در زمان مهندس حجازی قبل از انقلاب پرداخت و عنوان کرد: در زمان مهندس حجازی یکی ازپادگانها هزینه آب بها را به موقع نپرداخت و من هم به همکاران گفتم که آب این پادگان راقطع کنید پس از این رویداد جناب سرهنگ به اتفاق چند تن از سربازان  به اداره آمدند و جویای این مسئله شدند که چه کسی دستور قطع آب پادگان را داده است. همکاران گفتند این خانم . من هم در پاسخ به جناب سرهنگ گفتم پول آب را ندادید ماهم مجبور به قطع آب پادگان شدیم جناب سرهنگ با لحنی تند و خارج از ادب مرا تهدید کرد ورفت .فردای آن روز من اداره نرفتم ازسوی مهندس حجازی با من تماس گرفتند و گفتند بیا اداره .
هنگامی که رفتم مهندس حجازی گفت این بچه بازی ها چیست گفتم جناب سرهنگ بین تمام همکاران به من توهین کرد گفت این دلیل نمی شود ترک کار کنی ،وظایف را به خوبی و با جدیت دنبال کن ولی بدان افراد زیادی در آن پاگان مشغول به خدمت بودند نباید آب پادگان را قطع می کردی اما از آن جناب سرهنگ هم می خواهم از رفتار زشت خود با شما عذر خواهی کند و من از آن روز به بعد متوجه شدم محل کار یعنی پی گیری امور با درایت و سخت کوشی است .
هیچ گاه در سالهای خدمت نسبت به اهداف شرکت بی تفاوت نبودم همیشه احساس مسئولیت می کردم و اگر همکاری هم  بعضا به خطا می رفت من دنبال رو آن نبودم زیرا معتقدم خداوند در هر حالی و درهرشرایطی شاهد وناظر اعمال ماست . پس  بعد از رضای خدا ، اصول و قوانین صنعت را سرلوحه کارها قرار دادم .
درحال حاضر  هم در دوران بازنشستگی مردم را به مصرف صحیح آب راهنمایی می کنم چرا که براین باورم آب کم است و هنوز مردم این واقعیت تلخ را  بخوبی درک نکرده اند.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.