تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
کد خبر : 18387

در مجمع عمومی شرکت ورق خودرو مطرح شد؛ رشد ۱۴۲ درصدی سود خالص شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در سال ۹۸

در مجمع عمومی شرکت ورق خودرو مطرح شد؛ رشد ۱۴۲ درصدی سود خالص شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در سال ۹۸

به گزارش دنیای اسرار:مجمع عمومی عادی سالانۀ شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با حضور سهام‌داران، اعضای هیئت‌مدیره، حسابرس و بازرس قانونی این شرکت برگزار شد. در ابتدای جلسه، مدیرعامل شرکت ضمن ارائۀ گزارش هیئت‌مدیره به مجمع، از حمایت‌های بی‌دریغ مدیرعامل گروه فولاد مبارکه، سهام‌داران، هیئت‌مدیره و تلاش مدیریت و کارکنان شرکت تشکر و قدردانی

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:مجمع عمومی عادی سالانۀ شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با حضور سهام‌داران، اعضای هیئت‌مدیره، حسابرس و بازرس قانونی این شرکت برگزار شد.

در ابتدای جلسه، مدیرعامل شرکت ضمن ارائۀ گزارش هیئت‌مدیره به مجمع، از حمایت‌های بی‌دریغ مدیرعامل گروه فولاد مبارکه، سهام‌داران، هیئت‌مدیره و تلاش مدیریت و کارکنان شرکت تشکر و قدردانی کرد و گفت: موفقیت‌های این شرکت در تولید و رشد قابل‌توجه در افزایش سود خالص شرکت، حاصل همین حمایت‌ها و تلاش‌ها بوده و شایستۀ قدردانی است.
اصغر اسماعیلی اظهار امیدواری کرد شرکت ورق خودرو در سایۀ استمرار حمایت‌های لازم و با تلاش کارکنان خود بتواند با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، در سال جهش تولید موفقیت‌های بیشتری کسب کند.
در ادامۀ این مجمع، با گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورت‌های مالی مورد تصویب قرار گرفت و در خصوص انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، روزنامۀ رسمی شرکت و سایر موارد مندرج در دستور جلسه تصمیمات لازم اتخاذ شد.
شایان‌ذکر است با رشد ۱۴۲ درصدی سود خالص این شرکت در سال ۹۸ زیان انباشته سال‌های قبل پوشش داده شد و با موافقت سهام‌داران به ازای هر سهم مبلغ ۱۰۰ ریال سود بین سهام‌داران تقسیم گردید.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.