تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
کد خبر : 19124

در نخستین نشست همدلی خیریه امام حسین (ع)؛ خیرین اصفهان یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال برای ساخت مهربانی برای نیازمندان کمک کردند.

در نخستین نشست همدلی خیریه امام حسین (ع)؛ خیرین اصفهان یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال برای ساخت مهربانی برای نیازمندان کمک کردند.

خیران اصفهان در نخستین نشست همدلی خیریه امام حسین (ع)، یک‌میلیارد و دویست و هشتاد میلیون ریال برای کمک به نیازمندان اهدا کردند.به گزارش دنیای اسرار، نخستین نشست همدلی خیریه تخصصی حوزه مسکن امام حسین علیه‌السلام با حضور جمع محدودی از خیران و با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.مهدی رقایی، قائم مقام خیریه امام

Print Friendly, PDF & Email


خیران اصفهان در نخستین نشست همدلی خیریه امام حسین (ع)، یک‌میلیارد و دویست و هشتاد میلیون ریال برای کمک به نیازمندان اهدا کردند.
به گزارش دنیای اسرار، نخستین نشست همدلی خیریه تخصصی حوزه مسکن امام حسین علیه‌السلام با حضور جمع محدودی از خیران و با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
مهدی رقایی، قائم مقام خیریه امام حسین در این نشست با اشاره کوتاهی به عملکرد این خیریه اظهار کرد: طی چند ماه اخیر حوزه ساخت و ساز در خیریه را فعال‌تر کرده و پروژه شهرک امام حسین را در دستور کار داریم.
وی ادامه داد: همچنین با توجه به همکاری شرکت عمران بهارستان مبنی بر واگذاری زمین ارزان برای ساخت مسکن، اجرا و بهره‌برداری از پروژه ۳۰ واحدی در بهارستان را نیز در دستور کار داریم.
قائم مقام خیریه تخصصی حوزه مسکن امام حسین علیه السلام با بیان اینکه توسعه فعالیت خیریه در فضای مجازی و برگزاری جلسات این خیریه به صورت مجازی نیز با توجه به بحران شیوع کرونا کمک قابل توجهی به جمع‌آوری کمک خیران برای رفع نیاز مددجویان داشته است، اضافه کرد: با توجه به برگزاری این جلسات نه تنها از روند اجرای پروژه‌ها عقب نبودیم بلکه موفقیت‌های خوبی را نیز به دست آوردیم.
وی در خصوص فعالسازی و ساماندهی بخش مددکاری اجتماعی در خیریه نیز اظهار کرد: این بخش نیز در دستور کار ویژه قرار داشته و با هدف شناساندن بهتر فعالیت‌های خیریه در دستور کار قرار گرفته است.
گفتنی است خیران اصفهان در این نشست همدلی یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال برای ایجاد سرپناه برای نیازمندان حوزه مسکن اهدا کردند.
نشست همدلی خیریه امام حسین علیه السلام همچنان ادامه دارد و در هفته های آینده نیز برگزار خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.