تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
کد خبر : 22511

در گرمای دلنشین یلدا، نیازمندان را به یاد داشته باشیم

در گرمای دلنشین یلدا، نیازمندان را به یاد داشته باشیم

قائم مقام کمیته امداد اصفهان: در گرمای دلنشین یلدا، نیازمندان را به یاد داشته باشیم مردم نیک اندیش اصفهان می‌توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، وجوه نقد خود را از طریق کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹  نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران به دست نیازمندان برسانند. به گزارش

Print Friendly, PDF & Email

قائم مقام کمیته امداد اصفهان:

در گرمای دلنشین یلدا، نیازمندان را به یاد داشته باشیم

مردم نیک اندیش اصفهان می‌توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، وجوه نقد خود را از طریق کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹  نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران به دست نیازمندان برسانند.

به گزارش دنیای اسرار:عباسعلی زارعان، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه مردم نیکوکار استان همواره روزهای شیرین خود را با کمک به نیازمندان و یتیمان خاطره انگیز می کنند، گفت: کمک به جامعه تحت حمایت این نهاد در یلدای امسال می تواند جایگزین بخشی از شب نشینی هایی باشد که به خاطر همه گیری ویروس کرونا برگزار نخواهند شد.

زارعان ادامه داد: دفاتر این نهاد با همکاری مراکز نیکوکاری، خیران و حامیان ایتام و فرزندان محسنین در حال تدارک بسته های معیشتی ویژه شب یلدا هستند که در بعضی مناطق توزیع آنها شروع شده و امروز و فردا نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: نیکوکاران و همشهریان گرانقدری که قصد سهیم شدن در این امر خیر و خداپسندانه را دارند می توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان، وجوه نقد خود را از طریق کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران به دست همشهریان نیازمند خود برسانند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان جامعه هدف این نهاد را ایتام، فرزندان نیازمند، زنان سرپرست خانوار، سالمندان و بیماران از کارافتاده و صعب العلاج اعلام کرد و گفت: در حال حاضر بالغ بر ۱۱۸ هزار و ۶۰۱ خانوار با جمعیتی برابر با ۲۴۱ هزار و ۸۸۰ نفر از خدمات و حمایت این نهاد بهره مند هستند

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.