تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۷:۲۹
کد خبر : 13632

دستاوردهای مثبت شهریورماه ۹۸ مخابرات منطقه اصفهان

دستاوردهای مثبت شهریورماه ۹۸ مخابرات منطقه اصفهان

دستاوردهای مثبت شهریورماه ۹۸ مخابرات منطقه اصفهان دستاوردهای مثبت حوزه های مختلف مخابرات منطقه اصفهان در شهریور ماه سال ۱۳۹۸ تبیین شد. به گزارش دنیای اسرار، در راستای تبیین فعالیتهای حوزه های مختلف مخابرات منطقه اصفهان اداره برنامه ریزی و کنترل برنامه اقدام به انتشار گزارش خلاصه دستاوردهای مثبت این منطقه در شهریور ماه سال

Print Friendly, PDF & Email

دستاوردهای مثبت شهریورماه ۹۸ مخابرات منطقه اصفهان

دستاوردهای مثبت حوزه های مختلف مخابرات منطقه اصفهان در شهریور ماه سال ۱۳۹۸ تبیین شد.

به گزارش دنیای اسرار، در راستای تبیین فعالیتهای حوزه های مختلف مخابرات منطقه اصفهان اداره برنامه ریزی و کنترل برنامه اقدام به انتشار گزارش خلاصه دستاوردهای مثبت این منطقه در شهریور ماه سال ۱۳۹۸ نموده که در ذیل دو مورد از مهم ترین آنها آمده است.
از جمله این اقدامات هماهنگی با نماکاران جهت لوله گذاری زیر نمای ساختمان های در حال ساخت جهت عبور کابل هوایی مخابرات و حذف شبکه هوایی در پروژه های انبوه سازی در شهرستان های نائین و شاهین شهر بوده که موجب زیباسازی شهر و افزایش طول عمر شبکه هوایی و عدم نیاز به بازسازی و نوسازی شبکه هوایی می شود.
گفتنی است از دیگر اقدامات آمده در این گزارش برگزاری همایش نورونتا جهت ارائه محصولات خدمات همراه اول و سایر حوزه های معاونت تجاری به مشتریان VIP و سازمان ها در راستای رضایتنمندی مشتریان بوده است.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.