تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
کد خبر : 27967

دستگاه ها به تکالیف قانونی خود در زمینه کودکان کار و خیابان عمل نمایند

دستگاه ها به تکالیف قانونی خود در زمینه کودکان کار و خیابان عمل نمایند

 مدیرکل بهزیستی استان: دستگاه ها به تکالیف قانونی خود در زمینه کودکان کار و خیابان عمل نمایند کارگروه ساماندهی کودکان کار و خیابان با هدف هم افزایی دستگاههای فعال در این حوزه با حضور مدیرکل بهزیستی استان، معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اصفهان و نماینده اداره کل بازرسی استان برگزار شد. به گزارش دنیای

Print Friendly, PDF & Email

 مدیرکل بهزیستی استان:

دستگاه ها به تکالیف قانونی خود در زمینه کودکان کار و خیابان عمل نمایند

کارگروه ساماندهی کودکان کار و خیابان با هدف هم افزایی دستگاههای فعال در این حوزه با حضور مدیرکل بهزیستی استان، معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اصفهان و نماینده اداره کل بازرسی استان برگزار شد.

به گزارش دنیای اسرار: روز سه شنبه ۲ آذر کارگروه ساماندهی کودکان کار و خیابان با حضور دکتر ولی الله نصر مدیرکل بهزیستی استان، دکتر امیرحسین حلاجی معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اصفهان و دکتر علیرضا صادق زاده نماینده اداره کل بازرسی استان پیرامون برنامه ریزی و هم افزایی دستگاه های فعال در زمینه کودکان کار و خیابان در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

دکتر ولی الله نصر مدیرکل بهزیستی استان ضمن تقدیر و تشکر از حضور فعال، مستمر و مساعی ارزشمند حوزه قضاییه استان به ویژه دادستان و سازمان بازرسی استان در خصوص ساماندهی کودکان کار و خیابان، اقدامات انجام گرفته از سوی بهزیستی را تشریح کرد و گفت: با توجه به این که جهت انجام اقدامات موثر همکاری و هم افزایی سایر دستگاه ها ضروری است از کلیه دستگاهها انتظار می رود در زمینه انجام وظایف و تکالیف قانونی خود در زمینه کودکان خیابانی نهایت اهتمام و تلاش خود را به کار گیرند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در ادامه حضور تیم بازرسی مستقر در اداره کل بهزیستی اصفهان را جهت پیگیری امور مربوط به ساماندهی کودکان را غنیمت دانست و گفت: امیدواریم با برنامه ریزی و اقدامات موثر، در آینده ای نزدیک شاهد شهری بدون کودک کار و خیابانی باشیم.

در این جلسه دکتر امیرحسین حلاجی معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اصفهان هم ضمن تشکر از فعالیت های اداره کل بهزیستی استان و اداره کل پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری اصفهان در زمینه جذب و شناسایی کودکان کار و خیابان، توجه به ساماندهی و توانمند سازی کودکان کار و خیابان را پراهمیت برشمرد و خواستار همکاری بیش از پیش دستگاههای متولی در امر ساماندهی کودکان کار و خیابانی شد.

در ادامه دکتر علیرضا صادق زاده نماینده اداره کل بازرسی استان ضمن انتقاد از مغفول ماندن مفاد مندرج در آئین نامه ساماندهی کودکان کار و خیابانی در خصوص انجام وظایف ذاتی و تکلیفی دستگاهها، ارائه خدمات به کودکان را یکی از مولفه های مهم در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی دانست و نقش اداره کل بازرسی استان در زمینه پیگیری مطالبات کودکان را مهم و پیگیری کننده ارزیابی کرد. کد خبر

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.