تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
کد خبر : 23052

دستگیری دندانپزشک قلابی در “فریدونشهر”

دستگیری دندانپزشک قلابی در “فریدونشهر”

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان فریدونشهر از دستگیری فردی که بدون داشن مجوز و مدرک تحصیلی اقدام به دایر کردن مطب دندانپزشکی کرده و به تجویز دارو برای بیماران می پرداخت خبر داد. سرهنگ” حمزه یبلوئی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان فریدونشهر از دستگیری فردی که بدون داشن مجوز و مدرک تحصیلی اقدام به دایر کردن مطب دندانپزشکی کرده و به تجویز دارو برای بیماران می پرداخت خبر داد.

سرهنگ” حمزه یبلوئی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان فریدونشهر با اشرافیت و هوشمندی خود دریافتند فردی بدون داشتن مجوز و مدارک تخصصی اقدام به دایرکردن مطلب دندانپزشکی کرده که بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود:‌ ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به محل مذکور اعزام و مشاهده کردند مطب دندانپزشکی این فرد بدون هیچ نشان و تابلویی در یک مکان متروکه و غیر بهداشتی قرار گرفته و وی در این مکان به صورت غیرقانونی اقدام به ساخت دندان مصنوعی، عصب کشی ، ارتودنسی ، پُرکردن و انجام روکش دندان و همچنین تجویز داروی های مرتبط برای بیماران می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونشهر عنوان کرد: در بازرسی از محل ۱۰۰ عدد داروی بی حسی ، ۶۰۰ عدد کپسول حاوی ماده ترمیم دندان ، ۴۰۰ عدد روکش دندان که همگی به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شد .

سرهنگ یبلوئی ‌ با بیان اینکه در استعلام هایی که از دستگاه های مسئول نیز بعمل آمد فعالیت غیرقانونی فرد مذکور محرز شد گفت: در این رابطه با حکم مقام قضائی محل مذکور پلمب و این دندانپزشک قلابی به اتهام مداخله در امور پزشکی دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.