تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
کد خبر : 32591

دستگیری سارق مسلح در اصفهان

دستگیری سارق مسلح در اصفهان

    رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارق مسلح خودرو و کشف یک دستگاه خودروی مسروقه در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ”حسین ترکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه خودرو پژو ۲۰۷ طی

Print Friendly, PDF & Email

 

 

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارق مسلح خودرو و کشف یک دستگاه خودروی مسروقه در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.
به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ”حسین ترکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه خودرو پژو ۲۰۷ طی هفته گذشته در شهرستان اصفهان رسیدگی به موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق به شناسایی سارق شده و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به کشف یک دستگاه خودرو پژو۲۰۷ به همراه مقادیری اموال مسروقه دیگر در بازرسی از مخفیگاه متهم تصریح کرد: سارق دستگیر شده در تحقیقات اولیه انجام شده به بزه ارتکابی اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.
این مقام انتظامی در پایان برخورد قاطع با سارقان و مخلان امنیت شهروندان را از اولویت های پلیس عنوان کرد و از مردم خواست ضمن رعایت توصیه های مراقبتی و پیشگیرانه از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.