تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
کد خبر : 12352

دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب در خمینی شهر

دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب در خمینی شهر

دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حسابدر خمینی شهر به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر ازشناسایی و دستگیری فردی که با به دست آوردن اطلاعات کارت بانکی شاکی اقدام به برداشت ۴۹ میلیون ریال به صورت غیر مجاز از طریق عابر بانک کرده بود، توسط پلیس فتا شهرستان خبر داد. سرهنگ “علی جعفری

Print Friendly, PDF & Email

دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حسابدر خمینی شهر

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر ازشناسایی و دستگیری فردی که با به دست آوردن اطلاعات کارت بانکی شاکی اقدام به برداشت ۴۹ میلیون ریال به صورت غیر مجاز از طریق عابر بانک کرده بود، توسط پلیس فتا شهرستان خبر داد.

سرهنگ “علی جعفری نژاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، با اعلام جزئیات بیشتر این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه مبلغ ۴۹ میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی سرقت شده ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های پلیسی انجام شده مشخص شد متهم با به دست آوردن اطلاعات و رمز های عبور ، مبلغ ۴۹ میلیون ریال را طی چندین مرحله از حساب بانکی وی برداشت کرده است.

سرهنگ”جعفری نژاد” تصریح کرد: با انجام تحقیقات ، متهم مذکور شناسائی و حسبدستور مقام قضائی دستگیر و در مواجه با مدارک و مستندات پلیس صراحتا به بزهانتسابی اعتراف کرد.این مقام انتظامی درپایان توصیه کرد: از در اختیار قرار دادن کارت اعتباری خود به افراد غیر جداًپرهیز نمایید. رمز هایی را انتخاب کنید که غیرقابل حدس بوده و همچنین به هیچ عنوانبر روی آن یادداشت نکنید. هنگام وارد کردن اطلاعات حساب خود در پرداخت هایاینترنتی حتما از کیبورد های مجازی استفاده کنید. از تلفن ثابت منزل، همراه شخصی ومحل های مطمئن جهت پرداخت هزینه تلفن ثابت و همراه استفاده نمائید. در صورت پرداختاینترنتی هزینه تلفن ثابت و همراه ، از محل های مطمئن و دارای مجوز استفاده نمودهو تمامی عملیات پرداخت را شخصا انجام دهید.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.