تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
کد خبر : 7327

دستگیری فروشنده اینستاگرامی کالاهای ممنوعه در اصفهان

دستگیری فروشنده اینستاگرامی کالاهای ممنوعه در اصفهان

دستگیریفروشنده اینستاگرامی کالاهای ممنوعه در اصفهان  رئیس پلیس فتای استان از شناسایی و دستگیری فردی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام ، با راه اندازی فروشگاه اینترنتی اقدام به تبلیغ و فروش کالاهای ممنوعه می‌ کرد، خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ ” سید مصطفی مرتضوی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس

Print Friendly, PDF & Email

دستگیریفروشنده اینستاگرامی کالاهای ممنوعه در اصفهان

 رئیس پلیس فتای استان از شناسایی و دستگیری فردی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام ، با راه اندازی فروشگاه اینترنتی اقدام به تبلیغ و فروش کالاهای ممنوعه می‌ کرد، خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ ” سید مصطفی مرتضوی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اصفهان بیان داشت : در پی رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا، فروشگاهی اینترنتی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به تبلیغ و فروش کالاهای غیرمجاز می کرد شناسایی و پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه مستندات بدست آمده مشخص شد گرداننده صفحه، کالاهای غیر مجاز و تقلبی را در این فروشگاه مجازی با تبلیغات اغوا کننده عرضه می کرده که با اقدامات تخصصی و پلیسی، متهم شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: متهم در ابتدا هر گونه ارتباط با پرونده را انکار کرد ولی پس از مشاهده مستندات به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را کسب در آمد اعلام کرد که در نهایت پرونده قضائی تکمیل و به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ مرتضوی در پایان به شهروندان توصیه کرد: تبلیغ ، فروش و عرضه کالاهای ممنوعه و غیر مجاز در فروشگاه های اینترنتی ممنوع بوده و با متخلفان برخورد لازم و قانونی صورت می گیرد .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.