تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
کد خبر : 17338

دستگیری فروشنده داروهای گیاهی غیر بهداشتی در “چادگان”

دستگیری فروشنده داروهای گیاهی غیر بهداشتی در “چادگان”

به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان چادگان، از دستگیری فردی که قصد توزیع غیر مجاز داروهای گیاهی به بهانه پیشگیری از بیماری کرونا داشت خبر داد. سرهنگ” ولی اروجی” گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان چادگان با اشرافیت اطلاعاتی خود دریافتند فردی در حال انتقال یک سری اقلام و داروهای گیاهی غیر مجاز و غیر

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان چادگان، از دستگیری فردی که قصد توزیع غیر مجاز داروهای گیاهی به بهانه پیشگیری از بیماری کرونا داشت خبر داد.

سرهنگ” ولی اروجی” گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان چادگان با اشرافیت اطلاعاتی خود دریافتند فردی در حال انتقال یک سری اقلام و داروهای گیاهی غیر مجاز و غیر بهداشتی به وسیله یک دستگاه خودرو است و قصد دارد تا به بهانه پیشگیری از بیماری کرونا آن ها را در بین اهالی شهرستان توزیع کند.

وی افزود: ماموران بلافاصله وارد عمل شدهو طی هماهنگی با مقام قضائی و همکاری با شبکه بهداشت  شهرستان در یک عملیاتضربتی خودروی متهم را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چادگان گفت: در این عملیات ۳ هزار نوع داروی گیاهی، ۲۶۰ عدد چای سیاه و سبز و تعداد ۱۷۰ عدد ماسک صنعتی که همگی به صورت غیر بهداشتی بسته بندی شده بودند کشف شد.

سرهنگ اروجی با بیان اینکه راننده خودرودستگیر و همراه با پرونده تشکیل شده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد،گفت: برابر اعلام  شبکه بهداشت شهرستان عرضه و توزیع هر گونه دارو بدون نظارت اداره بهداشت ممنوع و غیر مجاز است و از شهروندان هم می خواهیم در صورت مواجهه بااین گونه موارد موضوع را سریعاً از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.