تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۳۶
کد خبر : 32086

دستگیری کلاهبردار متواری با بیش از ۳۳۰ شاکی

دستگیری کلاهبردار متواری با بیش از ۳۳۰ شاکی

  جانشین فرمانده انتظامی استان گفت : فردی که با ترفند پیش فروش آپارتمان از ۳۳۰ نفر بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی در یکی از شهرهای شمالی کشور شناسایی و دستگیر شد. به گزارش

Print Friendly, PDF & Email

 

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت : فردی که با ترفند پیش فروش آپارتمان از ۳۳۰ نفر بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی در یکی از شهرهای شمالی کشور شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش دنیای اسرار:سردار” محمدرضا هاشمی فر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با ترفند پیش فروش آپارتمان مبالغی را از آنها دریافت و متواری شده است موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد این فرد که در عرصه ساخت و ساز مسکن فعالیت داشت از مدت ها پیش با طرح پیش فروش آپارتمان در شهر بهارستان اصفهان و پس از دریافت پس انداز و اندوخته متقاضیان به مکان نامعلومی متواری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد : به محض وصول پرونده قضایی ، موضوع شناسایی و دستگیری این کلاهبردار حرفه ای در دستور کار قرار گرفت و سرانجام پس از چندین روز کار دقیق اطلاعاتی و رصد هوشمندانه، مخفیگاه متهم در شهر محمودآباد استان مازندران شناسایی شد.

سردار هاشمی فر افزود: ماموران پس از اخذ نیابت قضایی و هماهنگی های صورت گرفته به شهر محمود آباد رفته با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی استان مازندران متهم را دستگیر کردند که مراحل انتقال این کلاهبردار حرفه ای به استان اصفهان در حال انجام است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه بررسی های اولیه حاکی از آن است که شاکیان پرونده بیش از ۳۳۰ نفر می باشند و مبلغ کلاهبرداری شده نیز در حدود ۸۰۰ میلیارد ریال برآورد می شود گفت: ازشهروندانی که به این طریق از آنها کلاهبرداری شده می خواهیم تا برای پیگیری پرونده خود به محل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان واقع در خیابان رودکی مراجعه کنند.

 

 

 

 

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.