تاریخ انتشار : شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
کد خبر : 5327

دستگیری ۱۲ نفر از اعضای عرفان حلقه در اصفهان

دستگیری ۱۲ نفر از اعضای عرفان حلقه در اصفهان

توسط سپاه صاحب‌الزمان صورت گرفت: دستگیری ۱۲ نفر از اعضای عرفان حلقه در اصفهان توسط سپاه صاحب‌الزمان صورت گرفت دستگیری ۱۲ نفر از اعضای عرفان حلقه در اصفهان سازمان اطلاعات سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در ادامه برخورد قاطع اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عرفان‌های دروغین و جریان‌های منحرف در

Print Friendly, PDF & Email

توسط سپاه صاحب‌الزمان صورت گرفت:

دستگیری ۱۲ نفر از اعضای عرفان حلقه در اصفهان

توسط سپاه صاحب‌الزمان صورت گرفت دستگیری ۱۲ نفر از اعضای عرفان حلقه در اصفهان سازمان اطلاعات سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در ادامه برخورد قاطع اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عرفان‌های دروغین و جریان‌های منحرف در سطح استان اصفهان، ۱۲ نفر از اعضای حلقه عرفان دستگیر شدند.

دنیای اسرار، سازمان اطلاعات سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در ادامه برخورد قاطع اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عرفان‌های دروغین و جریان‌های منحرف در سطح استان اصفهان، ۲ نفر از لیدرهای اصلی عرفان کاذب حلقه به همراه ۱۰ نفر از اعضای این گروه را در کلان‌شهر اصفهان دستگیر کرد.

سربازان گمنام امام زمان(عج) با چشمان تیزبین خود برگزاری کلاس‌های این جریان منحط در اصفهان را رصد و طی هماهنگی با مقام قضایی یکی دیگر از گروه‌های عرفان حلقه را متلاشی کردند.

در این عملیات که امروز انجام گرفت به همراه دستگیرشدگان این عرفان نوظهور، اسناد انبوه و حائز اهمیتی از افراد این فرقه ضاله در استان اصفهان کشف و ضبط شد.

«عرفان حلقه» که با نام «شعور کیهانی» نیز شناخته می‌شود با ادعاهای واهی همچون فرادرمانی، درمان بیماری‌ها، شفابخشی، جاذبه درمان و تشعشع دفاعی، عده‌ای از افراد ناآگاه جامعه را به‌ سوی خود جذب و سبب انحراف عقیدتی آن‌ها می‌شوند.

تلقینات بیان‌شده از سوی فعالان این فرقه منحرف و ضاله (عرفان حلقه) باعث افزایش آسیب‌های روحی – روانی، سست شدن اعتقادات دینی و فروپاشی بنیان خانواده برخی از آسیب‌دیدگان شده است. 

سازمان اطلاعات سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان از مردم فهیم استان اصفهان خواست تا ضمن بالا بردن هوشیاری خود در برابر فعالان عرفان‌های نوظهور، هرگونه برپائی کلاس‌، تجمع و فعالیت‌های این‌گونه فرقه‌های منحرف را از طریق شماره ۱۱۴ گزارش دهند.

منبع :فارس

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.