تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
کد خبر : 2558

دستگیری ۳۹۴ نفر شکارچی در سال گذشته/۴ آهوی زنده کشف و ضبط شد

دستگیری ۳۹۴ نفر شکارچی در سال گذشته/۴ آهوی زنده کشف و ضبط شد

پایگاه خبری دنیای اسرار اصفهان – مدیرکل حفاظت محیط زیست اصفهان گفت: سال گذشته در استان اصفهان ۳۹۴ شکارچی توسط یگان حفاظت دستگیر شدند که دستگیری پیش از آغاز به شکار غیر مجاز توسط متخلفان نیز ۱۲۷ مورد بوده است. پایگاه خبری دنیای اسرار به نقل از مهر:سید رحمان دانیالی، با اشاره همکاری و تعاملات

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

اصفهان – مدیرکل حفاظت محیط زیست اصفهان گفت: سال گذشته در استان اصفهان ۳۹۴ شکارچی توسط یگان حفاظت دستگیر شدند که دستگیری پیش از آغاز به شکار غیر مجاز توسط متخلفان نیز ۱۲۷ مورد بوده است.

پایگاه خبری دنیای اسرار به نقل از مهر:سید رحمان دانیالی، با اشاره همکاری و تعاملات خوب مردمی در راستای حفاظت از محیط زیست بی‌بدیل استان اصفهان اظهار داشت: اصفهان دارای مناطق حفاظت شده متنوعی است که نگهداری از آنها سخت است اما نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان در راستای حفاظت از این مناطق به شکل شبانه‌روزی مشغول گشت زنی هستند.

وی با بیان اینکه در موارد بسیاری کشف نگهداری غیرمجاز حیات وحش در منازل، گیر افتادن حیوانات در نقاط غیر از زیستگاه اصلی و گاه شکار آنها توسط مرم به ما اطلاع رسانی می‌شود، ابراز داشت: در سال گذشته ۳۹۴ نفر شکارچی توسط یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان دستگیر شدند و دستگیری پیش از شروع به شکار غیر مجاز توسط متخلفان نیز ۱۲۷ مورد بوده است.

کشف ۸ خزنده و ۴ آهوی زنده ازمتخلفان شکار

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به اینکه ۳۹۸ مورد انواع پرنده اعم از شکاری و غیر شکاری و ۱۸۲ قطعه انواع ماهی، کشف و ضبط شده است، ابراز داشت: همچنین در سال گذشته تعداد هشت خزنده، ۲۶ پرنده و چهار آهوی زنده کشف شده از متخلفین نیز به محیط‌های مناسب منتقل شدند و ۲۱۳ مورد انواع پستانداران و پرندگان نیز که به صورت غیر مجاز نگهداری و خرید و فروش می شدند نیز کشف و ضبط شدند.

وی تاکید کرد: در مجموع از متخلفان ۱۳۳ قبضه سلاح مجاز، ۵۱ قبضه سلاح غیر مجاز و یک قبضه سلاح جنگی کشف شده است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.