تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
کد خبر : 28413

دعا برای رفع بیماری، ۲۵ میلیارد ریال آب خورد

دعا برای رفع بیماری، ۲۵ میلیارد ریال آب خورد

به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری زن رمالی که در ازای دعا برای رفع بیماری یک شخص از خانواده وی ۲۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد. سرهنگ” حسین تُرکیان” در گفت و گو با خبرنگارپایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وصول پرونده کلاهبرداری به دادخواهی یکی از

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری زن رمالی که در ازای دعا برای رفع بیماری یک شخص از خانواده وی ۲۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

سرهنگ” حسین تُرکیان” در گفت و گو با خبرنگارپایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وصول پرونده کلاهبرداری به دادخواهی یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری یک زن رمال از خانواده وی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود:در تحقیقات صورت گرفته از مشخص شد پدر شاکی به دلیل بیماری قلبی به بیمارستان مراجعه و بستری می شود که به دلیل طولانی شدن بستری خانواده وی به یک زن رمال و فالگیر متوسل می شوند که ادعا می کرد می تواند با دعا کردن مشکل بیماری پدرش را رفع کند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: زن رمال با این ترفند موفق شده بود به صورت تدریجی در مدت ۲ سال ۵ میلیارد ریال طلاجات و ۲۰ میلیارد ریال وجه نقد از خانواده شاکی کلاهبرداری کند.

این مقام انتظامی بیان داشت: کارآگاهان پس از تکمیل تحقیقات خود متهمه را تحت تعقیب هوشمندانه خود قرار داده و پس از شناسایی محل سکونت وی در یکی از محله های شهر اصفهان طی هماهنگی با مقام قضائی او را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ تُرکیان گفت: این زن که در ابتدا منکر ارتکاب هرگونه جرمی بود در نهایت پس از مشاهده مدارک و مستندات پرونده به کلاهبرداری از این خانواده معترف و عنوان کرد که مدت ها قبل با آنها آشنا بوده و به منظور گرفتن فال قهوه به خانه آنها رفت و آمد داشته و پس از اطلاع از بیماری پدر خانواده فرصت را غنیمت دانسته و با ادعای اینکه می تواند با دعا کردن مشکل بیماری او را رفع کند هر بار مبالغ هنگفتی را از این بابت دریافت کرده است. این مقام انتظامی با بیان اینکه با اعتراف صریح متهمه به جرم خود، وی به همراه پرونده تحویل مرجع قضائی شد گفت: به شهروندان باید بدانند که رمالان و دعانویسان قادر به حل مشکلات آنان نیستند و اگر واقعاً می توانستند مشکلی را حل کنند اول مشکل خود را حل می کردند و نیازنداشتند که در ازای دعاکردن مبالغ کلان از مشتریانشان دریافت کنند پس توصیه اکید ما این است که به این افراد اعتماد نکرده و مشکلاتشان را با توکل بر خدا، توسل برائمه اطهار و از راه های علمی، منطقی و قانونی پیگیر شوند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.