تاریخ انتشار : شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۸:۰۲
کد خبر : 3364

دغدغه های مردم از سوی اداره کل بازرسی شنیده شد

دغدغه های مردم از سوی اداره کل بازرسی شنیده شد

پایگاه خبری دنیای اسرار   دغدغه های مردم از سوی اداره کل بازرسی شنیده شد   مدیرکل بازرسی شهرداری اصفهان گفت: ساختار بازرسی شهرداری مرجع پاسخگویی شکایات مردمی بوده و ما با مشکلات شهروندان غریبه نیستیم. با این وجود ارتباط مردم با ۱۳۷ سهل الوصول است و هر زمان اراده کنند می توانند درخواست های

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

 

دغدغه های مردم از سوی اداره کل بازرسی شنیده شد

 

مدیرکل بازرسی شهرداری اصفهان گفت: ساختار بازرسی شهرداری مرجع پاسخگویی شکایات مردمی بوده و ما با مشکلات شهروندان غریبه نیستیم. با این وجود ارتباط مردم با ۱۳۷ سهل الوصول است و هر زمان اراده کنند می توانند درخواست های خود را با این اداره در میان بگذارند.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، جواد حاتمی با حضور در اداره ارتباط مردمی ۱۳۷ پاسخگوی تماس تلفنی، درخواست ها، پیشنهادها و مشکلات شهروندان اصفهانی بود و در این باره گفت: نظافت معابر، سدمعبر و سیما و منظر شهری از عمده درخواست های مردم است که رسیدگی به برخی از این موضوعات نیاز به منابع مالی، صرف هزینه و تشریفات خاصی ندارد و می توان با یک پیگیری درست و صحیح رضایت مردم را حاصل کرد.

وی تصریح کرد: به طور قطع یکی از مهمترین رسالت های شهرداری این است که اقدامات را با بیشترین مطلوبیت و بیشترین رضایت برای شهروندان انجام دهد. از همین رو پاسخگویی مستقیم مدیران شهرداری می تواند در تحقق این موضوع بسیار موثر باشد.

مدیرکل بازرسی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ارتباط دو سویه با شهروندان می تواند جلب رضایت بیشتر آنها را فراهم کند، اظهار کرد: باید نظرات شهروندان را در سازوکار تصمیم گیری ها دخالت داده و برای مسائل و درخواست های مختلف آنها در خصوص معضلات شهری احترام قائل بود.

 

 

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.