دغدغه های مردم از سوی اداره کل بازرسی شنیده شد
پایگاه خبری دنیای اسرار دغدغه های مردم از سوی اداره کل بازرسی شنیده شد مدیرکل بازرسی شهرداری اصفهان گفت: ساختار بازرسی شهرداری مرجع پاسخگویی شکایات مردمی بوده و ما با مشکلات شهروندان غریبه نیستیم. با این وجود ارتباط مردم با ۱۳۷ سهل الوصول است و هر زمان اراده کنند می توانند درخواست های
دغدغه های مردم از سوی اداره کل بازرسی شنیده شد
مدیرکل بازرسی شهرداری اصفهان گفت: ساختار بازرسی شهرداری مرجع پاسخگویی شکایات مردمی بوده و ما با مشکلات شهروندان غریبه نیستیم. با این وجود ارتباط مردم با ۱۳۷ سهل الوصول است و هر زمان اراده کنند می توانند درخواست های خود را با این اداره در میان بگذارند.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، جواد حاتمی با حضور در اداره ارتباط مردمی ۱۳۷ پاسخگوی تماس تلفنی، درخواست ها، پیشنهادها و مشکلات شهروندان اصفهانی بود و در این باره گفت: نظافت معابر، سدمعبر و سیما و منظر شهری از عمده درخواست های مردم است که رسیدگی به برخی از این موضوعات نیاز به منابع مالی، صرف هزینه و تشریفات خاصی ندارد و می توان با یک پیگیری درست و صحیح رضایت مردم را حاصل کرد.
وی تصریح کرد: به طور قطع یکی از مهمترین رسالت های شهرداری این است که اقدامات را با بیشترین مطلوبیت و بیشترین رضایت برای شهروندان انجام دهد. از همین رو پاسخگویی مستقیم مدیران شهرداری می تواند در تحقق این موضوع بسیار موثر باشد.
مدیرکل بازرسی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ارتباط دو سویه با شهروندان می تواند جلب رضایت بیشتر آنها را فراهم کند، اظهار کرد: باید نظرات شهروندان را در سازوکار تصمیم گیری ها دخالت داده و برای مسائل و درخواست های مختلف آنها در خصوص معضلات شهری احترام قائل بود.
برچسب ها :جواد حاتمي ، شهرداري اصفهان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0