تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۸:۱۵
کد خبر : 3401

دومین همایش بازاریابی و معرفی سرویس های مخابراتی ، در محل سالن اهل البیت توسط اداره بازاریابی و امور مشتریان معاونت تجاری مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد.

دومین همایش بازاریابی و معرفی سرویس های مخابراتی ، در محل سالن اهل البیت توسط اداره بازاریابی و امور مشتریان معاونت تجاری مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد.

پایگاه خبری دنیای اسرار دومین همایش بازاریابی و معرفی سرویس های مخابراتی ، در محل سالن اهل البیت توسط اداره بازاریابی و امور مشتریان معاونت تجاری مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد. امیرحسین زیگلری رئیس اداره بازاریابی و دبیر این همایش درخصوص دومین همایش مخابراتی که با اسپانسری شرکت ایتانت انجام گردید گفت این همایش، نه

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

دومین همایش بازاریابی و معرفی سرویس های مخابراتی ، در محل سالن اهل البیت توسط اداره بازاریابی و امور مشتریان معاونت تجاری مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد.

امیرحسین زیگلری رئیس اداره بازاریابی و دبیر این همایش درخصوص دومین همایش مخابراتی که با اسپانسری شرکت ایتانت انجام گردید گفت این همایش، نه تنها هیچگونه هزینه ای برای مخابرات منطقه اصفهان در بر نداشت بلکه کلیه فعالیت های فراهم نمودن مقدمات و تمهیدات برگزاری همایش، اعم از تامین و ارسال دعوت نامه رسمی به بیش از ۵۰۰ نقطه مختلف در استان اصفهان، پذیرائی کامل، تهیه و توزیع هدایا و تبلیغات محیطی  تماماً توسط اسپانسر فوق انجام گردید.و مخابرات تنها در خصوص استفاده از برند خود و حمایت معنوی از شرکای تجاری جدید در این همایش حضور پیدا نمود همچنین وی اضافه نمود هدف از برگزاری این همایش معرفی خدمات و سرویس های نوین مخابراتی از جمله، تکنولوژی FTTH به عنوان جدیدترین فن آوری ارتباطی دنیا و دیگر سرویس ها را بیان نمود.سیاست جدید اداره بازاریابی شرکت مخابرات منطقه اصفهان در سال ۹۷را ، توسعه کسب و کار و درآمد از طریق افزایش تعداد مشتریانِ سرویس های تجاری، ایجاد کنسرسیومی از شرکای تجاری جهت ارائه خدمات و سرویس های مخابراتی به مشتریان و اعطای نمایندگی های فروش به افراد و شرکت های واجد شرایط و دارای صلاحیت می باشد..این همایش با حضور فعال بیش از ۱۰۰ نفر از اتحادیه صنف خدمات رایانه ای اصفهان و با اسپانسری کامل شرکت ایتانت (ریسلر سرویس های مخابرات منطقه اصفهان) برگزار گردید.
در این راستا مهندس محمد علی زمانی، رئیس اداره فروش تجاری، هدف از این همایش را معرفی و ارائه محصولات و خدمات شرکت مخابرات منطقه اصفهان از طریق صنف خدمات رایانه ای اصفهان عنوان نمود و افزود شرکت مخابرات در راستای پیشرفت های روز افزون دنیای مخابرات گام بر میدارد و اقدام به محصولات و سرویس های نوین و متنوع می نماید که مهم ترین آنها در حال حاضر سرویس فیبرنوری می باشد. وی از صنف خدمات رایانه ای اصفهان به عنوان مهم ترین شریک تجاری شرکت مخابرات نام برد.
پس از آن مهندس پارسا مهر مدیر عامل شرکت ایتانت، به معرفی سرویس های قابل ارائه بر روی بستر فیبرنوری پرداخت. وی ابتداء توضیحاتی در خصوص مزایای سرویس FTTH در مقایسه با تکنولوژی های قدیمی تر مانند سیم مسی و ارتباطات رادیویی عنوان نمود و سپس به معرفی کاربردهای دیگر فیبرنوری پرداخت. همچنین وی سرویس های مختلف از جمله سرویسهای بیست پلاس و ارزش افزوده آی سیما، محصول یوتانت و طرحهای تانوما ، سرویسVDSL را توضیح داد.همچنین در خصوص نحوه همکاری و قرارداد نمایندگی و درصد سود حاصل از فروش سرویس ها توضیحات کاملی ارائه نمودند و سپس به بیان مزیت های کسب درآمد از این طریق از جمله بازار بالقوه ای که شرکت مخابرات با تعداد مشتریان خود در اختیار ریسلرها قرار می دهد پرداخت.
خبرنگار:بهمن توکلی فرد
Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.