تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
کد خبر : 25216

دپوی محموله میلیاردی قاچاق در یک انبار

دپوی محموله میلیاردی قاچاق در یک انبار

به گزارش دنیای اسرار: رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران این پلیس طی بازرسی از یک انبار خبر داد. سرهنگ” کامران ریاحی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران این پلیس طی بازرسی از یک انبار خبر داد.

سرهنگ” کامران ریاحی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در راستای طرح نظارت و پایش انبارها سطح شهرستان اصفهان به وجود محموله ای از انواع کالاهای خارجی که در یک انبار دپو شده بودند مشکوک و موضوع را در دستور کار جدی خود قرار دادند.

وی افزود: پس از بررسی های دقیق و تخصصی و استعلامات صورت گرفته توسط ماموران مشخص شد تمام محموله ها فاقد هرگونه مدارک و اسناد معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق و از طریق خودروهای شوتی تهیه و به این مکان منتقل شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در این عملیات ۱۵ دستگاه ماینر، ۳۶ دستگاه لوازم آشپزخانه ، ۹ هزار و ۲۳۰ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی،یک هزار و ۲۰۰ عدد کمربند و ۴۵۰ عدد سگک و ۱۲۰لطری ۱۸۰۰ میلی لیتری روغن مایع خارجی قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله های مکشوفه را ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند گفت: در این رابطه ۵ نفر از مالکان کالاهای مذکور شناسایی و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.