تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
کد خبر : 30469

دپوی کالای قاچاق در یک منزل

دپوی کالای قاچاق در یک منزل

به گزارش دنیای اسرار :رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان ازکشف کالای خارجی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در بازرسی از یک منزل خبر داد. سرهنگ” کامران ریاحی” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برابر

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار :رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان ازکشف کالای خارجی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در بازرسی از یک منزل خبر داد.
سرهنگ” کامران ریاحی” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برابر اخبار و گزارشات مردمی از دپوی کالای قاچاق در یک منزل مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از شناسایی محل و کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی از این منزل بازرسی کردند که در نتیجه ۸ هزار و ۲۲۹ قطعه ملزومات حیوانات و ۲ هزار و ۴۴۹ بسته غذای حیوانات که فاقد هرگونه اسناد و مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بوند را کشف کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند گفت: در نهایت کالاهای مکشوفه توقیف و به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی انتقال داده شده و مالک منزل نیز دستگیر و برای رسیدگی به جرم خود تحویل مرجع قضائی شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.