تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
کد خبر : 32908

دیدار استاندار اصفهان با بیش از ۹۰۰ نفر از نمایندگان اقشار مختلف استان

دیدار استاندار اصفهان با بیش از ۹۰۰ نفر از نمایندگان اقشار مختلف استان

از ابتدای سال‌جاری تاکنون رقم خورد؛ دیدار استاندار اصفهان با بیش از ۹۰۰ نفر از نمایندگان اقشار مختلف استان مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، ضمن تبیین اقدامات استانداری اصفهان در راستای ارتباط مستمر با گروه‌های مختلف مردمی، از دیدار دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان با ۹۷۳ نفر از نمایندگان اقشار مختلف

Print Friendly, PDF & Email

از ابتدای سال‌جاری تاکنون رقم خورد؛
دیدار استاندار اصفهان با بیش از ۹۰۰ نفر از نمایندگان اقشار مختلف استان

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، ضمن تبیین اقدامات استانداری اصفهان در راستای ارتباط مستمر با گروه‌های مختلف مردمی، از دیدار دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان با ۹۷۳ نفر از نمایندگان اقشار مختلف استان در یکماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار، مجید شمس مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان با اعلام این خبر، بیان کرد: در راستای جهاد تبیین، هم‌فکری، همراهی با آحاد مردم و بهره‌مندی از دیدگاه‌های تخصصی گروه‌ها و اقشار مختلف، از ابتدای سال‌جاری و در نخستین ماه سال ۱۴۰۲، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان با ۹۷۳ نفر از نمایندگان اقشار مختلف استان به صورت حضوری و بدون واسطه دیدار و گفتگو کرد.
وی افزود: فعالان اقتصادی برجسته استان، فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان‌ ها، نمایندگان مجموعه‌های دانشجویی، مدیران رسانه ها، پیشکسوتان حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، احزاب و تشکل‌های سیاسی، اصحاب فرهنگ وهنر استان، مسئولان مختلف شهر و استان اعم مجمع نمایندگان استان، شهردار، اعضای شورای شهر و مدیران شهری اصفهان ازجمله اقشاری بودند که در مدت زمان یاد شده استاندار اصفهان با آنها دیدار داشت.
شمس با اشاره به دیدار استاندار و فرمانداران با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، عنوان کرد: در کنار نشست های یاد شده، استاندار اصفهان به صورت برنامه‌ریزی شده و در راستای پیگیری مطالبات استان در کارگروه‌ها و شوراهای تخصصی ملی و استانی حضور مؤثر داشته است.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه موضوعات کلان و مهم استان به صورت همزمان توسط استاندار اصفهان، در سطح ملی در حال پیگیری بوده و هست، تصریح کرد: موضوع آب و احیای دائمی جریان زاینده رود همچنان اولویت نخست مدیریت استان در پیگیری هاست.
وی افزود: در یک ماه نخست سال‌جاری با توجه شعار سال ۱۴۰۲ مبنی بر (مهار تورم و رشد تولید) در کنار شوراهای تخصصی استان، دو نشست شورای اداری استان و دو نشست شورای برنامه‌ریزی استان با حضور فرمانداران و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.
شمس در خصوص دیدار و نشست استاندار اصفهان با مجمع نمایندگان استان، اظهار کرد: این نشست با حضور اکثریت نمایندگان شهر و استان برگزار شد و به صورت موردی در خصوص مسائل کلان و زیرساختی استان از جمله موضوعات تأمین آب و پیگیری آن در سطح ملی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
شمس، دیدار و نشست استاندار اصفهان با فعالان اقتصادی استان را ازجمله نشست های راهگشا دانست و گفت: در سالی که به نام «رشد تولید، مهار تورم» مزین شده؛ پیگیری موضوعات کلان اقتصادی استان در خصوص اشتغال، رشد تولید، تأمین مالی، حفظ و توسعه زنجیره ارزش و پیشبرد اهداف و برنامه‌های استان از جمله موضوعات بسیار مهم در این نشست بود.
شمس عنوان کرد: فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان‌های استان نیز در راستای تمرکززدایی از استان و بهره‌مندی از دیدگاه های نخبگان سراسر استان با دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان دیدار و گفتگو کردند.
وی خاطرنشان کرد: نشست با احزاب و تشکل‌های سیاسی استان به منظور بهره‌مندی و افزایش مشارکت گروه‌ها و احزاب سیاسی استان در ارائه دیدگاه‌ و راهکار به مدیریت استان برگزار شد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان گفت: نشست استاندار اصفهان با اصحاب فرهنگ و هنر استان نیز بعنوان گروه‌های مرجع در موضوعات فرهنگی، هنری، اجتماعی و میراث فرهنگی استان برگزار گردید.
وی افزود: همچنین نشست با تشکل‌های دانشجویی استان به منظور بهره‌مندی از نظرات مجموعه های دانشگاهی و دیدار با مدیران رسانه‌ها و سایر مجموعه‌های فرهنگی و اجتماعی از دیگر برنامه‌های با هدف ارتقا تعاملات و ارتباطات مسئولان ارشد استان با گروه های موثر و مرجع استان بود.
شمس با تأکید بر اینکه دیدار با نمایندگان اقشار مختلف در حوزه ارتباطات با استاندار اصفهان در سال‌جاری نیز پیگیری خواهد شد، گفت: تلاش خواهیم کرد دیدارهای چهره به چهره با محوریت پرسش و پاسخ و با حضور استاندار اصفهان، معاونین استاندار، مدیران کل دستگاه های اجرایی و با مشارکت نخبگان و نمایندگان اقشار مختلف و گروه‌های مرجع استان در راستای تبیین مسائل کلان ملی و استانی و بهره گیری از نظرات و دیدگاه‌های تخصصی و مشورت‌ با صاحب نظران ‌و نیز افزایش مشارکت ایشان در روند تصمیمات و مدیریت استان به صورت مستمر برگزار شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.