تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۱۹
کد خبر : 29184

دیدار استاندار و رئیس دانشگاه اصفهان با دانشجویان خوابگاهی دانشگاه اصفهان

دیدار استاندار و رئیس دانشگاه اصفهان با دانشجویان خوابگاهی دانشگاه اصفهان

به گزارش دنیای اسرار :استاندار اصفهان به اتفاق رییس دانشگاه اصفهان پنجشنبه نهم اردیبهشت ۱۴۰۱، ضمن حضور در خوابگاه های این دانشگاه از نزدیک با دانشجویان دیدار وگفتگو نمود. به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان درگفتگو با دانشجویان خوابگاهی دانشگاه اصفهان اظهار داشت: وضعیت دانشگاه ها بعد ازگذشت دوسال از شیوع

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار :استاندار اصفهان به اتفاق رییس دانشگاه اصفهان پنجشنبه نهم اردیبهشت ۱۴۰۱، ضمن حضور در خوابگاه های این دانشگاه از نزدیک با دانشجویان دیدار وگفتگو نمود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان درگفتگو با دانشجویان خوابگاهی دانشگاه اصفهان اظهار داشت: وضعیت دانشگاه ها بعد ازگذشت دوسال از شیوع کرونا و از سرگیری آموزش حضوری قطعاً نیازمند برنامه ریزی های مدون، برای رسیدن به شرایط مطلوب است.
دکتر مرتضوی در ادامه تصریح نمود: خوشبختانه گزارشات حاکی از این است که دکترهرسیج رییس دانشگاه اصفهان با برخورداری از یک نگاه صحیح و با کمک تیم مدیریتی خود، برای رسیدن به وضعیت مطلوب دانشگاه، تلاش های مضاعف و شبانه روزی دارند و از تمام انرژی خود برای رسیدن به این مهم استفاده می نمایند.
استاندار اصفهان ضمن تأکید بر حفظ جایگاه والای دانشگاه در سطح ملی و بین المللی خواستار تعامل بیشتر دانشجویان با مسئولین دانشگاه به منظور رفع دغدغه های دانشجویی شد.
وی همچنین افزود: برگزاری چنین نشست هایی باعث می شود خواسته های دانشجویانی که محور اصلی حوزه آموزش و پژوهش در کشور هستند و در این مکان علمی آموزش می بینند به مسئولین دانشگاه منتقل شود.
دکتر مرتضوی خاطرنشان ساخت: استانداری نیز به سهم خود مساعدت های لازم برای بهبود شرایط موجود برای آن بخش از دغدغه های دانشجویی که مربوط به استان است را خواهد داشت.
شایان ذکر است در این دیدار، دکتر حسین هرسیج رییس دانشگاه اصفهان نیز ضمن ابراز خرسندی و تشکر از معاونت دانشجویی در خصوص اقدامات و تمهیدات انجام شده در خوابگاه های دانشجویی اظهار داشت: معاون دانشجویی دانشگاه به اتفاق تیم مدیریتی خود تمهیدات لازم برای از سرگیری آموزش حضوری و بازگشایی خوابگاه ها را به نحو مطلوب مدیریت نمودند که اقدامات مفید ایشان قابل تقدیر است.
رییس دانشگاه اصفهان در ادامه افزود: حوزه معاونت دانشجویی بعد از اعلام از سرگیری آموزش حضوری، طی مدت چهار هفته، موفق به آماده سازی و تجهیز خوابگاه ها شده به نحوی که دانشجویان عزیز بتوانند در فضایی مطلوب به فعالیت های آموزشی و پژوهشی خود بپردازند.
دکتر هرسیج تصریح نمود: با توجه به گزارشات رسیده و رصد اخبار منتشره، تغییر و تحولات مفیدی انجام و بسیاری از مشکلات حل و فصل شده اما تا رسیدن به شرایط مطلوب نیز فاصله داریم.
وی همچنین ضمن تشریح وظایف معاونین دانشگاه در راستای پیشبرد اهداف متعالی این مرکز علمی بر تفویض اختیارات مالی برای هر کدام از معاونین تاکید و تصریح نمود: با استفاده از سبک مدیریت مشارکتی تصمیم گرفتیم که هرکدام از معاونت ها در رسیدگی به مطالبات مالی حوزه خود مستقل باشند تا امور دانشگاه به نحو مطلوب تری انجام شود.
دکتر هرسیج در ادامه افزایش تعامل و ارتباط مسئولین دانشگاه با دانشجویان را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح نمود: خوشبختانه تعامل بین دانشجو و مسئولین بسیار خوب و رضایت بخش است.
وی در ادامه در خصوص تجهیز سالن ورزشی چند منظوره ورزشگاه ولایت دانشگاه اصفهان اظهار داشت: سالن ورزشی چند منظوره ورزشگاه ولایت دانشگاه اصفهان با زیربنای ۷هزارمتر مربع ، شامل سالن اصلی حدود ۳۵۰۰ متر مربع و سالن جانبی شامل سالن های پینگ پنگ، بدنسازی، بولینگ، تیراندازی، بیلیارد و فضای خدماتی و مشترک است که در حال حاضر ۹۰درصد این پروژه انجام شده و برای ۱۰ درصد باقی مانده، نیازمند همکاری و حمایت استاندار و همچنین پی گیری های لازم برای دریافت بودجه از سفر ریاست جمهوری به اصفهان هستیم.
رییس دانشگاه اصفهان خطاب به دانشجویان افزود: دانشجویان عزیز ضمن طرح مطالبات خود باید از معاون دانشجویی و تیم ایشان که شبانه روز برای آن ها وقت می گذارند و دانشجویان را مانند فرزندان خود می دانند و برای رفاه و آسایش این عزیزان تلاش می کنند، حمایت کنند.
دکتر هرسیج در پایان اولویت مدیریت جدید دانشگاه را احقاق حق همه دانشگاهیان به خصوص دانشجویان عزیز دانست و بر این مهم تاکید نمود.
گفتنی است: استاندار اصفهان به اتفاق تعدادی از معاونین و مدیران استانداری، رییس دانشگاه اصفهان، جمعی از اعضای هیأت رئیسه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اصفهان دیگر مدیران دانشگاه پنجشنبه نهم اردیبهشت۱۴۰۱ پس از دیدار و گفتگوی دانشجویی استاندار، با جمعی از دانشجویان خوابگاهی دانشگاه اصفهان دیدار و گفتگو نمودند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.