تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
کد خبر : 33821

دیدار اعضای گروه ۴۴ توپخانه ارتش با مدیر مخابرات اصفهان

دیدار اعضای گروه ۴۴ توپخانه ارتش با مدیر مخابرات اصفهان

    سرهنگ مطاعی فرمانده گروه ۴۴ توپخانه اصفهان به همراه جمعی از کارکنان این مجموعه با حضور در دفتر مدیر مخابرات منطقه اصفهان با وی دیدار و گفتگو کردند. به گزارش دنیای اسرار، اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این دیدار که روز -شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲- به مناسبت هفته ارتباطات صورت پذیرفت؛

Print Friendly, PDF & Email

 

 

سرهنگ مطاعی فرمانده گروه ۴۴ توپخانه اصفهان به همراه جمعی از کارکنان این مجموعه با حضور در دفتر مدیر مخابرات منطقه اصفهان با وی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش دنیای اسرار، اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این دیدار که روز -شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲- به مناسبت هفته ارتباطات صورت پذیرفت؛ ارتباطات در دنیای امروز را یکی از مهم ترین و حیاتی ترین نیازهای بشر دانست که فناوری های تحول ساز آینده بدون وجود این بستر قابل تصور نخواهد بود.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح “نجما” گفت: شرکت مخابرات ایران با رویکرد نهضت جهادی فیبر نوری با عنوان “طرح نجما” اقدام به بسترسازی زیرساخت های فیبر نوری در کشور نموده تا زمینه ساز تحقق سرویس های متنوع باند پهن در کشور باشد.

گفتنی است، در پایان این جلسه فرماندهان حاضر، با اعطای لوح تقدیر از خدمات مخابرات منطقه اصفهان و همکاری های این مجموعه با توپخانه ۴۴ ارتش تجلیل کردند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.