تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
کد خبر : 5836

دیدار دانشجویان دانشگاه فرهنگیان_پردیس حضرت زهرا (س) با زهرا سعیدی نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز دانشجو

دیدار دانشجویان دانشگاه فرهنگیان_پردیس حضرت زهرا (س) با زهرا سعیدی نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز دانشجو

دیدار دانشجویان دانشگاه فرهنگیان_پردیس حضرت زهرا (س) با زهرا سعیدی نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز دانشجو نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی: ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ یاد آور یک جنبش و یک حرکت ماندگار از سمت دانشجویان بود که جانشان را برای این نظام گذاشتند.  دنیای اسرار_

Print Friendly, PDF & Email


دیدار دانشجویان دانشگاه فرهنگیان_پردیس حضرت زهرا (س) با زهرا سعیدی نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز دانشجو

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی: ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ یاد آور یک جنبش و یک حرکت ماندگار از سمت دانشجویان بود که جانشان را برای این نظام گذاشتند.

 دنیای اسرار_ زهرا سعیدی در جمع دانشجویان پردیس حضرت (س) گفت: در ادامه مسیر شهدای دانشجو، امیدواریم حرکت به سمتی باشد که این آزادی خواهی،آزاد اندیشی، این استقلال، این شهامت ، این استقامت و این پایداری در دانشجویان وجود داشته باشد.
سعیدی به دانشجویان تاکید کرد: جایگاهی که در حال حاضر در دانشگاه فرهنگیان متعلق به شما است برای پرورش معلمین و مدرسینی است که بتوانند فرهنگ اسلامی و آموزش و پرورش صحیح را در پوست و گوشت و خون دانش آموزان این سرزمین جریان بدهند.
نماینده مردم شهرستان مبارکه با اشاره به استعفای نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما شرایط مردم را واقعا درک می کنیم و طبق معمول و روال بودنمان در کنار مردم و این موضوع اثری بر روی در کنار مردم بودنمان نگذاشته است و این استعفا نباید باعث سوء برداشت شود که ما از مسیولیت هایمان شانه خالی کرده ایم.
وی ادامه داد: آنچه مسلم است استان اصفهان، اقتصادش وابسته به آب و زاینده رود و بحث کشاورزی است.
سعیدی با بیان اینکه فقط مسئله آب به اقتصاد، معیشت و زندگی مردم استان اصفهان گره خورده است گفت: بحث زاینده رود و آب استان اصفهان چیزی نیست که صرفا متعلق به مردم استان اصفهان باشد بلکه زاینده رود متعلق به کل کشور ایران و کل جهانیان است.
سعیدی افزود: جلسات متعددی را گذاشتیم حرفهایمان را با مسئولان ذی ربط زدیم، بارها در نطق و تذکر و سوال و حتی تا استیضاح هم پیش رفتیم ولی متاسفانه در بودجه ای که امسال در نظر گرفته شده بود با تمام وعده هایی که داده شده بود آنچنان اقدام خاصی از طرف دولت دیده نشد و چون نگرانی آب شرب اصفهان برای نمایندگان اصفهان وجود دارد این تکدر خاطر ایجاد شد.
وی ادامه داد: هرچند به عنوان یک مطالبه گر این اعتقاد را دارم که شاید این اتفاقات باید زودتر از این می افتاد یعنی در زمان هایی که آب سه برابر ظرفیت زاینده رود به کرات توسط دولت های مختلف بارگذاری و به کرات به استان های دیگر انتقال داده شد و دولت های مختلف باید با مدیریت بیشتر حق و حقوق حق آبه دران را رعایت می کردند.
سعیدی در ادامه تاکید کرد: تا انتها استاده ایم تا از حق و حقوق مردم اصفهان دفاع کنیم.
زهرا سعیدی ادامه داد: یا این استعفا نباید انجام میپذیرفت یا آلان که انجام پذیرفته بایستی حقوق مردم اصفهان در نظر گرفته شود و دیده شود. و من خودم به شخصه اعلام میکنم که در کنار این استعفا چه نماینده باشم چه نباشم در هر زمان برای حمایت از حقوق مردم و این ملت حتی اگر بتوانم به وسیله یک رسانه و در چهار چوب قوانین کار خودم را انجام خواهم داد.
سخنگوی کمسیون اقتصادی مجلس در مورد طرح مالیات بر عایدی گفت: کمیسیون اصلی این طرح کمیسیون اقتصادی است و کمیسیون فرعی آن کمیسیون عمران است. این طرح در کلیات ایرادی ندارد و در جزئیات با وزرات راه و شهرسازی و وزارت اقتصاد یک سری اختلاف نظرها وجود دارد.
وی افزود: کسانی که بیش از تعداد اعضای خانواده شان ملک و خانه دارند و کار تولیدی و کشاورزی و ساخت و ساز مسکن انجام نمی دهند و مازاد بر نیازشان مسکن دارند، سوداگری می کنند و کمتر از یک سال خرید و فروش انجام می دهند، سال اول ۵، سال دوم ۱۰، سال سوم ۱۵ و سال چهارم ۲۰ درصد سود حاصل از خرید و فروش مسکن را باید مالیات پرداخت کنند.
وی ادامه داد: پیشنهاد داده ام که مالیات اخذ شده از این طریق توسط بانک مسکن به صورت وام به خانه اولی ها پرداخت شود و بعضی هم پیشنهاد داده اند که به ده یاری ها و شهرداریها پرداخت شود.
زهرا سعیدی به دانشجویان تاکید کرد: شما می توانید خیلی تاثیر گذار باشید.
از این جهت که از نمایندگان بخواهید از این طرح تا رسیدن به قانون حمایت کنندو مسلما من تا روزی که در خدمت مردم عزیز در مجلس باشم تمام تلاشم را میکنم تا این طرح نیز تصویب شود.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.