تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
کد خبر : 12201

دیدار ریاست سازمان هواشناسی کشور با استاندار اصفهان

دیدار ریاست سازمان هواشناسی کشور با استاندار اصفهان

دیدار ریاست سازمان هواشناسی کشور با استاندار اصفهان اولویت سازمان هواشناسی کشور ایجاد بستر لازم برای پشتیبانی تهران به مرکزیت استان اصفهان می باشدبه گزارش  دنیای اسرار: سرکارخانم دکتر تاج بخش معاون محترم وزیر راه و شهرسازی و ریاست سازمان هواشناسی کشور با بیان این مطلب افزاد: استان اصفهان با برخورداری از زیرساخت های مناسب

Print Friendly, PDF & Email

دیدار ریاست سازمان هواشناسی کشور با استاندار اصفهان


اولویت سازمان هواشناسی کشور ایجاد بستر لازم برای پشتیبانی تهران به مرکزیت استان اصفهان می باشد
به گزارش  دنیای اسرار: سرکارخانم دکتر تاج بخش معاون محترم وزیر راه و شهرسازی و ریاست سازمان هواشناسی کشور با بیان این مطلب افزاد: استان اصفهان با برخورداری از زیرساخت های مناسب و توان متخصصان مجرب مکان مناسبی برای پشتیبانی و مرکز ب سازمان می باشد. و این از اولویت های سازمان هواشناسی کشور  است.
ایشان گفت: سازمان هواشناسی دارای بهترین و بیشترین قدمت آماری جوی است  و با  تجهیز کردن این مرکز سعی خواهیم کرد در مواقع بحران جانشین استان تهران باشد.
وی از اولویت های سازمان هواشناسی را تجهیز و راه اندازی مرکز پشتیبان  در زمینه داده ، پیش بینی و پورتال اشاره کرد. که در مواقع اضطرار و بحران بتوان از آن به عنوان مرکز ب تهران استفاده نمود.
دکتر تاج بخش همچنین  بومی  سازی دانش هواشناسی را از دیگر اولویت های سازمان برشمرد و بیان کرد: با توجه به تحریم های پیش آمده بهترین راه برای برون رفت از این چالش این راهکار می باشد.
وی گفت:  از آنجاییکه هواشناسی  بیشتر با  سلامت و جان و مال مردم سر و کار دارد می بایست از طرف مسئولین مورد توجه ویژه قرار گیرد.
آقای دکتر رضایی استاندار محترم اصفهان نیز با بیان اینکه استان اصفهان همواره دارای جایگاه ویژه های در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در کشور بوده و می باشد اظهار کرد: به تبع به هواشناسی استان هم می بایست  با دیدگاه بهتری به آن نگاه کرد و توجه ویژه نمود.
ایشان ضمن تشکر از مدیریت و کارکنان هواشناسی گفتند: جلسات و تعامل  این دستگاه با مدیریت بحران استانداری بسیار خوب بوده و باعث گردیده با اطلاع رسانی به موقع اوضاع جوی  و با  پیشگیری  به هنگام از خسارات ناشی از بلایای طبیعی جلوگیری نماییم.
وی همچنین بیان کرد: استان اصفهان علیرغم برخورداری از بسیاری از منابع و ذخائر  در بسیاری از جهت هم محروم و مظلوم واقع شده و در دوره های قبل مورد بی توجهی و به مهری مسئولین قبلی قرار گرفته است. اما علرغم همه کمبود ها به یک استان پیشرو در زمینه های مختلف تبدیل گردیده و حضور این استان در بحث کمک به مناطق سیل زده استان های خوزستان و لرستان مهر تاییدی بر این ادعا می باشد.
وی در پایان تاکید کرد تعامل  با هواشناسی استان اصفهان از اهم  برنامه های استانداری است. و سعی خواهد شد با اختصاص منابع مالی در حد امکان به ایجاد بستر های مناسب جهت رشد و بالندگی این دستگاه اجرایی کمک نماییم

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.