تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
کد خبر : 4288

دیدار مدیر مخابرات منطقه اصفهان با فرماندهی نیروی انتظامی استان

دیدار مدیر مخابرات منطقه اصفهان با فرماندهی نیروی انتظامی استان

پایگاه خبری دنیای اسرار دیدار مدیر مخابرات منطقه اصفهان با فرماندهی نیروی انتظامی استان   مدیر مخابرات منطقه اصفهان  روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۷/۱۸ به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرماندهی نیروی انتظامی استان و جمعی از پرسنل این مجموعه دیدار و گفتگو کرد. به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان; در این مراسم که

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

دیدار مدیر مخابرات منطقه اصفهان با فرماندهی نیروی انتظامی استان

 

مدیر مخابرات منطقه اصفهان  روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۷/۱۸ به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرماندهی نیروی انتظامی استان و جمعی از پرسنل این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان; در این مراسم که با حضور مهندس حیدری زاده مدیر مخابرات منطقه اصفهان; جمعی از مدیران مخابراتی ;سرتیپ دوم پاسدار مهدی معصوم بیگی فرماندهی نیروی انتظامی استان و تنی چند از همکاران ایشان برگزار شد ، مهندس حیدری زاده ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از  مدیریت مدبرانه فرماندهی انتظامی استان ، برقراری نظم و امنیت در تمامی سطوح جامعه را مدیون تلاش نیروهای زحمتکش انتظامی دانست .

مدیر منطقه مخابرات اصفهان  ازحافظان امنیت عمومی به عنوان طلایه داران جبهه ی عدالت یاد نمود و نیروی انتظامی را از بازوان قوی انقلاب در حراست و پاسداری از ارزش‌های انقلابی و اسلامی عنوان کرد.

در ادامه این دیدار سردار  معصوم بیگی فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان نیز با قدردانی از زحمات مدیریت و مجموعه مخابرات منطقه اصفهان از تلاش های این مجموعه در ایجاد تامین زیرساخت های ارتباطی و ارتباطات اختصاصی استان تشکر و قدردانی نمود .

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.