تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
کد خبر : 24525

دیدار مدیر مخابرات منطقه اصفهان با مادر شهید خرازی

دیدار مدیر مخابرات منطقه اصفهان با مادر شهید خرازی

به مناسبت روز بزرگداشت شهدا انجام شد؛دیدار مدیر مخابرات منطقه اصفهان با مادر شهید خرازی به گزارش دنیای اسرار:مدیر مخابرات منطقه اصفهان به همراه تعدادی از مدیران این مجموعه، با حضور در منزل سردار سرافراز اسلام شهید حاج حسین خرازی با مادر این شهید بزرگوار دیدار کرد. اسماعیل قربانی در این دیدار که عصر روز

Print Friendly, PDF & Email

به مناسبت روز بزرگداشت شهدا انجام شد؛دیدار مدیر مخابرات منطقه اصفهان با مادر شهید خرازی

به گزارش دنیای اسرار:مدیر مخابرات منطقه اصفهان به همراه تعدادی از مدیران این مجموعه، با حضور در منزل سردار سرافراز اسلام شهید حاج حسین خرازی با مادر این شهید بزرگوار دیدار کرد.

اسماعیل قربانی در این دیدار که عصر روز شنبه ۹۹/۱۲/۲۳ به مناسبت روز بزرگداشت شهدا صورت پذیرفت؛امنیت، آرامش و پیشرفتهای انقلاب را مدیون رشادت های شهدا و ایثار خانواده آنها دانست و گفت: فتح المبین، بیت المقدس، خیبر، بدر، والفجر۸ و کربلای ۴ و ۵ یادآور دلاوری های سردار رشید سپاه اسلام حاج حسین خرازی است که در تأسی به ارباب بی کفنش در راه جهاد و شهادت لحظه ای از پا ننشست و نام خود را بر تارک افتخارات این شهر تا ابد جاودانه ساخت.

گفتنی است در این دیدار مهندس مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران نیز به صورت ویدئو کنفرانس با مادر بزرگوار این شهید عزیز گفتگو کرده و نسبت به مقام شامخ ایشان ادای احترام نمود.

در این دیدار مادر شهید خرازی هم ضمن خوش آمد گویی به حضار به بیان خاطراتی شیرین از این شهید بزرگوار پرداخت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.