تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
کد خبر : 33444

دیدار مدیر منطقه اصفهان با خانواده شهید بزرگوار حاج حسین خرازی

دیدار مدیر منطقه اصفهان با خانواده شهید بزرگوار حاج حسین خرازی

  مدیر منطقه اصفهان گفت : دیدارخانواده این شهید بزرگوار، توفیقی الهی است تا تا به برکت خون شهدا گام های بلندتری در جهت پیشبرد اهداف کشور عزیزمان ایران، بردار یم. به گزارش دنیای اسرار، عبدالله گیتی منش مدیر منطقه اصفهان به همراه بهمن علیپور رییس روابط عمومی، و محمد اشکستانی مسوول امور ایثارگران منطقه

Print Friendly, PDF & Email

 

مدیر منطقه اصفهان گفت : دیدارخانواده این شهید بزرگوار، توفیقی الهی است تا تا به برکت خون شهدا گام های بلندتری در جهت پیشبرد اهداف کشور عزیزمان ایران، بردار یم.

به گزارش دنیای اسرار، عبدالله گیتی منش مدیر منطقه اصفهان به همراه بهمن علیپور رییس روابط عمومی، و محمد اشکستانی مسوول امور ایثارگران منطقه به دیدار خانواده شهید بزرگوار حاج حسین خرازی رفتند.

در این دیدار عبدالله گیتی منش ضمن آرزوی سلامتی و آرامش برای خانواده آن شهید والامقام و شادی روح تمام شهدای میهن اسلامی ایران، تصریح کرد: حضور در منزل پر از صفا و صمیمیت و ایمان شهید حاج حسین خرازی به عنوان یکی از سرداران بزرگ دفاع مقدس و دیدار از والده مکرم ایشان که از گوهران ارزشمند عصر ما میباشند و تجلیل از آن بزرگوار، از افتخاراتی بود که نصیب ما شد.

گیتی منش خاطر نشان کرد: این سرداران اسلام در حفظ تمامیت ارضی میهن و نظام جمهوری اسلامی ایران نقش اساسی دارند و وظیفه همه ما قدردانی از این بزرگواران و سرداران میهن اسلامی ایران است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.