تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
کد خبر : 11096

دیدار هیات منتظران امام زمان(عج) شهرستان لنجان با مسئولین ذوب آهن اصفهان

دیدار هیات منتظران امام زمان(عج) شهرستان لنجان با مسئولین ذوب آهن اصفهان

دیدار هیات منتظران امام زمان(عج) شهرستان لنجان با مسئولین ذوب آهن اصفهان به گزارش دنیای اسرار:حجت الاسلام و المسلمین قاسم باقریان امام جمعه زرین شهر،مهدی محمدی موسس و مدیر هیات منتظران امام زمان(عج) شهرستان لنجان و تنی چند از پیرغلامان و پیشکسوتان این هیات،دوشنبه سیزدهم خردادماه با مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت ومهندس مهدی

Print Friendly, PDF & Email

دیدار هیات منتظران امام زمان(عج) شهرستان لنجان با مسئولین ذوب آهن اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:حجت الاسلام و المسلمین قاسم باقریان امام جمعه زرین شهر،مهدی محمدی موسس و مدیر هیات منتظران امام زمان(عج) شهرستان لنجان و تنی چند از پیرغلامان و پیشکسوتان این هیات،دوشنبه سیزدهم خردادماه با مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت ومهندس مهدی بهرامی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی دیدار و گفتگو نمودند.

مهدی محمدی مدیر هیات منتظران امام زمان(عج) شهرستان لنجان گفت : این هیات در آستانه بیستمین سالگرد تاسیس قرار دارد و طی این سالیان، فعالیت های فرهنگی بسیار خوبی را در سطح شهرستان و کشور اجرا نموده است.

وی ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت و مجموعه ذوب آهن بابت همکاری های فرهنگی افزود : از مسئولین ذوب آهن همچون گذشته تقاضا داریم در زمینه فعالیت های فرهنگی با این هیات مساعدت نمایند.   

وی افزود : مهندس یزدی زاده به واقع مدیرعاملی مردمی هستند و تعاملات ایشان با شهرستان لنجان در ابعاد مختلف زبانزد اقشار مختلف مردم است. یکی از نمونه های آن حضور ایشان در نماز جمعه شهرستان بود که اثرات بسیار خوبی را در بین مردم ایجاد نمود.

مهندس یزدی زاده نیز گفت : خداوند مسئولیت هایی به بندگان می دهد که هر یک فرصتی برای خدمتگزاری به خلق هستند، مهم این است که به نحو شایسته از این فرصت ها برای کمک به مردم بهره برداری شود.

وی افزود : در داخل شرکت میزبان ۱۴ هزار نفر پرسنل هستیم که تعدادی از آنها ساکنین شهرستان لنجان هستند به طور غیر مستقیم معادن نیز از کارخانه ارتزاق می کنند. باید از این فرصت خدمتگزاری به خوبی استفاده نماییم و رضای خداوند که رضایت خلق است را در چارچوب ضوابط شرکت جلب نماییم.

مدیرعامل شرکت تصریح کرد : ذوب آهن اصفهان از بدو تاسیس به موازات تولید محصولات فولادی منطبق با آخرین استانداردهای روز دنیا در زمینه مسئولیت های اجتماعی در قبال منطقه و کشور نیز دستاوردهای ماندگاری داشته است. در خصوص این اقدام ارزشمند نیز تلاش دارد در چارچوب ضوابط شرکت همکاری لازم را داشته باشد.

در این نشست حاضرین نیز دیدگاه و نظرات خود را در زمینه مباحث فرهنگی و اجتماعی بیان نمودند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.