تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵
کد خبر : 32730

ذخیره خون اصفهان به ۷روز رسید/نیاز به گروه‌های خونی Oمنفی و Aمثبت

ذخیره خون اصفهان به ۷روز رسید/نیاز به گروه‌های خونی Oمنفی و Aمثبت

  سخنگوی اداره کل انتقال خون استان اصفهان گفت: ذخیره خون در استان اصفهان به ۷ روز رسید که این امر بیانگر شرایط مطلوب ذخیره خونی در استان است.   به گزارش دنیای اسراربه نقل ازمهر:فرشته آرامش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت ذخیره خونی در استان اصفهان اظهار داشت: در

Print Friendly, PDF & Email

 

سخنگوی اداره کل انتقال خون استان اصفهان گفت: ذخیره خون در استان اصفهان به ۷ روز رسید که این امر بیانگر شرایط مطلوب ذخیره خونی در استان است.

 

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازمهر:فرشته آرامش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت ذخیره خونی در استان اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر ذخیره خونی استان اصفهان ۲ هزار و ۶۶۷ واحد معادل حدود ۷ روز است و ذخیره خونی شهرستان اصفهان نیز یک هزار و ۹۲۸ واحد معادل ۶ روز اعلام شده است.

 

وی با بیان اینکه هر ساله در شب‌های قدر مراجعات خوبی را برای اهدای خون در استان داریم، گفت: در شب ۱۹ ماه رمضان امسال در استان ۵۵۳ نفر مراجعه که ۴۵۱ نفر موفق به اهدای خون شدند.

 

سخنگوی اداره کل انتقال خون استان اصفهان افزود: امشب نیز از ساعت ۱۹و ۳۰ تا یک بامداد مراکز اهدای خون استان آماده دریافت خون از اهداکنندگان هستند، همچنین فردا شب نیز از ساعت ۲۰ تا ۲۴ مراکز آماده دریافت خون هستند.

 

وی ادامه داد: شب ۲۳ ماه مبارک رمضان نیز از ساعت ۱۹ و ۳۰ تا ۲۴ همکاران ما با حضور در مراکز نسبت به دریافت خون اهدا کنندگان اقدام می‌کنند.

 

آرامش با بیان اینکه در حال حاضر شرایط ذخیره خون استان در شرایط مناسب است، ابراز داشت: از شهروندان با گروه خونی O منفی و A مثبت درخواست داریم نسبت به اهدای خون توجه داشته باشند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.