تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
کد خبر : 33277

ذوب‌آهن اصفهان قهرمان مسابقات دو صحرانوردی انتخابی کارگران استان

ذوب‌آهن اصفهان قهرمان مسابقات دو صحرانوردی انتخابی کارگران استان

مسابقات دو صحرا نوردی قهرمانی کارگران استان اصفهان گرامیداشت هفته بسیج کارگری و روز ملی خلیج‌فارس به میزبانی حوزه مقاومت بسیج شهید تند گویان ذوب‌آهن اصفهان یکشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه برگزار شد . به گزارش دنیای اسرار:شرکت‌کنندگان در این مسابقات، در دو بخش زیر چهل و بالای چهل سال در مسافت ۵ کیلومتری مسیر میدان پاتیل

Print Friendly, PDF & Email

مسابقات دو صحرا نوردی قهرمانی کارگران استان اصفهان گرامیداشت هفته بسیج کارگری و روز ملی خلیج‌فارس به میزبانی حوزه مقاومت بسیج شهید تند گویان ذوب‌آهن اصفهان یکشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه برگزار شد .

به گزارش دنیای اسرار:شرکت‌کنندگان در این مسابقات، در دو بخش زیر چهل و بالای چهل سال در مسافت ۵ کیلومتری مسیر میدان پاتیل تا یادمان شهدای گمنام باهم به رقابت پرداختند.
پس از برگزاری رقابتی جذاب، مراسم اختتامیه و اهدای جوایز ، حکم و کاپ تیم ها و نفرات برتر در محل یادمان شهدای گمنام برگزار شد .اسامی نفرات و تیم های برتر این مسابقات بدین ترتیب است: در بخش انفرادی زیر چهل سال ، مقام اول به عباس کیانی رسید و محمدرضا نعمانی و امید خرمی ، دوم و سوم شدند . در بخش بالای چهل سال نیز عباس مجنونی در جایگاه اول ایستاد و منصور دهقانی و سعید همتیان مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند .
در بخش تیمی ذوب‌آهن اصفهان به مقام اول رسید و تیم های هسا و دیار خودرو گلپایگان به مقام‌های دوم و سوم این مسابقات دست یافتند. در پایان این مسابقات از طرف علی‌رضا تیغ ساز سرپرست هیئت ورزش کارگری استان و بهزاد مصطفوی مسئول انجمن دوومیدانی کارگران استان اصفهان از همه شرکت‌کنندگان و عوامل برگزارکننده تشکر و قدردانی به عمل آمد . همچنین با توجه به‌روز فرهنگ ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای همایش باستانی‌کاران بسیج در محل یادمان شهدای گمنام برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.